آماده اید چند قایق تفریحی هیجان انگیز ببینید؟ در این مطلب جذاب‌ترین قایق‌های تفریحی که تا به حال طراحی شده اند را مشاهده می‌کنید. این قایق‌های لوکس مجهز به آخرین و مدرن‌ترین تکنولوژی و تجهیزات راحتی هستند، اقامت در آن‌ها مثل اقامت در یک هتل پنج ستاره در مالدیو است.


کوکومو آیلند (Kokomo Ailand)

همنشینی انسان و طبیعت را در این قایق تفریحی می‌بینید. در وسط آن جنگلی پر از درختان نخل، باغ و حتی آبشار وجود دارد. زیر سطح دریا اتاق غذاخوری قرار دارد و می‌توانید به کوسه‌ها هم غذا دهید. در بالای آن پنت هاوسی در ارتفاع ۸۰ متری سطح دریا می‌بینید.
 

هیجان انگیزترین قایق‌های تفریحی

 


دراگون شیپ ۸۰ (Dragonship 80)
این قایق تفریحی سه بادبان موازی دارد که می‌توان دو بادبان کناری را کشید تا ساده‌تر شود. این سه بادبان خیره کننده با باد حرکت می‌کنند و مجهز به پنل‌های خورشیدی هستند که انرژی کشتی را تامین می‌کند.

 

هیجان انگیزترین قایق‌های تفریحی

 


خیابان‌های موناکو

ساکنان موناکو که هرگز نمی‌خواهند از خانه خود دور شوند، می‌توانند با این قایق تفریحی سفر کنند. خیابان‌های موناکو با جزئیاتی مثل هتل‌ها، مناظر و ... در این قایق بازسازی شده اند.

 

هیجان انگیزترین قایق‌های تفریحی

 


هارید ۱۰۸ (Hareide 108)

هارید ۱۰۸ مفهوم فضای باز را تغییر داده است. این کشتی مجهز به دو استخر است که یکی در جلو و یکی در نزدیکی باغ مرکز قایق قرار دارند و شامل یک غذاخوری مرتفع است که به مهمانان حس حکمرانی امپراطوری دریا را می‌دهد. هارید ۱۰۸ بیش از ۳۰۰ متر مربع پنل خورشیدی دارد.

 

هیجان انگیزترین قایق‌های تفریحی

 


بهشت جزیره گرمسیری

این قایق را همان تیم «خیابان‌های موناکو» ساختند. این قایق تفریحی از حیات جزایر گرمسیری، به خصوص پولینزی و جزایر اقیانوس آرام الهام گرفته است. جلوی قایق یک پناهگاه ساحلی با چند کلبه و آتشفشانی قرار دارد که آبشاری که از آن به استخر می‌ریزد. اگر استراحت در کلبه‌های میان درختان نخل در وسط اقیانوس برایتان کافی نیست، می‌توانید به عقب قایق بروید که کلبه‌های کوچک در سطح دریا قرار دارند.

 

هیجان انگیزترین قایق‌های تفریحی

 


کوموربی (Komorebi)

کوموربی کمی شبیه یخ شکن روسی و کمی شبیه قایق مسابقه‌ای است. این قایق بادبانی ۸۶ متری، بادبان‌های اتوماتیک دارد که از باد حداکثر استفاده را می‌کنند و مصرف انرژی را تا ۳۰% کاهش می‌دهند. قایق موتوری، قایق بادبانی و حتی زیردریایی می‌تواند در بدنه اصلی این قایق قرار داده شود. کوموربی نور خورشید را الویت خود می‌داند و فضای باز گسترده و دیوارهای شیشه برای حداکثر نفوذ نور خورشید دارد.

 

هیجان انگیزترین قایق‌های تفریحی

 


اپیفانی (Epiphany)

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های اپیفانی، طراحی ساده آن است که مثل یک ماهی روی دریا حرکت می‌کند. این قایق تفریحی مجهز به سینما، باشگاه، سونا و فضای بازی است. عرشه آن پلکانی است و شبیه یک آبشار مصنوعی در دریاست.

 

هیجان انگیزترین قایق‌های تفریحی

 


اوریجین ۵۷۵ (Origin 575)

اوریجین ۵۷۵ بزرگترین قایق تفریحی لیست ماست که طراحی متمایزی هم دارد. این قایق لوکس تجربه سفر پایداری در دریا‌های ناهموار را به مسافرانش ارائه می‌دهد. هرچجند ویژگی‌های قایق جزیره گرمسیری را ندارد، اما فضا‌ی سرگرمی زیادی دارد که مالک ثروتمند خود را راضی کند. این قایق پارکینگ هلیکوپتر و زیردریایی هم دارد.

 

هیجان انگیزترین قایق‌های تفریحی

 


مانیفستو (Manifesto)

مانیفستو هم برای سفر‌های دریایی طولانی و هم برای گشت و گذار در خلیج‌های کم عمق مناسب است، ۷۱ متر طول دارد و در فرانسه طراحی شده است. این قایق کابین‌ و فضا‌های سرگرمی زیادی دارد که تا ۱۲ مهمان را در خود جای می‌دهد.

 

هیجان انگیزترین قایق‌های تفریحی

 


CF۸
 یکی از عجیب‌ترین طراحی‌ها را این قایق دارد که تفریحگاه مناسبی برای دوستداران خودرو است. این قایق نه تنها یک جویبار با آبشار دارد، بلکه استخری هم دارد که به سالن رقص تبدیل می‌شود. CF۸ مجهز به فضای کافی برای حمل و نقل و نمایش ۸ اتومبیل لوکس است.
 

هیجان انگیزترین قایق‌های تفریحی

 


ادمیرال ایکس-فورس ۱۴۵ (Admiral X-Force ۱۴۵)

این قایق با ۱۴۵ متر طول واقعا بزرگ و حتی از یک ساختمان ۴۰ طبقه هم بلندتر است. اگرچه بیشتر شبیه یک کشتی تجاری است تا یک قایق تفریحی، اما یک بهشت فوق العاده است. علاوه بر دو استخر، قسمت بالای آن مثل پنجره سقفی برای طبقه پایین عمل می‌کند. این قایق پنجره‌های بزرگ و دیوار‌های منحنی دارد که آن را دلباز و بزرگ نشان می‌دهد. پانل‌های جانبی کشتی باز و تبدیل به بالکن می‌شوند.
 

هیجان انگیزترین قایق‌های تفریحی

 


جاز (Jazz)

قایق جاز تعریف جدیدی از مفهوم قایق تفریحی ارائه می‌دهد. این کشتی لوکس بیشتر شبیه اثر هنری است تا یک قایق تفریحی و با شبکه در هم بافته‌ای پوشیده که به عنوان تکیه گاه و اسکلت عمل کرده و فضای داخلی آن را بزرگ و پیوسته می‌کند.

 

هیجان انگیزترین قایق‌های تفریحی

 


شادای (Shaddai)

شادای یک قایق تفریحی جذاب است. کابین صاحب قایق بالای عرشه اصلی قرار دارد و کاملا مجهز به فضای استراحت و استخری است که از سطح آن آب جاری شده و آبشار و حس آرامش ایجاد می‌کند. یک استخر دیگر در عرشه پایینی وجود دارد که فضا را باز کرده و اجازه ورود نور را می‌دهد.

 

هیجان انگیزترین قایق‌های تفریحی

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.