وی در اظهاراتی که رسانه های چین از جمله تارنمای یی سی آن را کم سابقه توصیف کرده است گفت نیروهای ارتش به تمریناتی نیاز دارند که واقعا به آنها قدرت و قابلیت نبرد و رزم بدهد.

وی با تاکید بر انجام تمریناتی برای بالا بردن قابلیت های رزمی واقعی در میان نیروهای مسلح تصریح کرد شرایط ارتش باید روز به روز بهتر شده و برای پیروزی در نبردها آماده شود.

فرمانده کل قوا چین همچنین برای نخستین بار در نشست بسیج نیروهای مسلح کمیسیون مرکزی نظامی گفت: به ارتشی قوی در عصر جدید نیاز داریم.

وی که با لباس نظامی چین در این مراسم شرکت کرده بود گفت: همه نیروها در هر سطحی باید تمرینات واقعی رزمی انجام دهند و این را یک راهبرد بدانند.

وی بر بکارگیری روش های جدید آموزش، ابداع و نوآوری تاکید کرد و افزود: افسران ارشد باید مهمترین نقش را در این زمینه ها و تمرینات برعهده بگیرند و مقررات ارتش و دولت را در باره نظامیان با دقت مراعات نمایند.

او گفت: هیچ نظامی در هیچ رده ای نباید ترس، واهمه و نگرانی از مرگ در صورت بروز درگیری داشته باشد و همه ارتشیان اعم از سربازان و فرمانده هان باید به بهترین شکل خود را برای رزمیدن آماده کنند.

وی با اشاره به اینکه حزب، کشور و مردم وارد عصر جدیدی شده اند؛ گفت: ما باید همیشه برای رزم و جنگ آماده باشیم و ترسی از این بابت نداشته باشیم و از بهترین روش های علمی و فنی بهره بگیریم.

ارتش چین با سه میلیون و ۳۰۰ هزار کادر یکی از ارتش های قوی و بزرگ جهان است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.