به گزارش ایسنا، هیچ گاه نمی توان با تهدید و اجبار حجاب را برای مردان و زنان نهادینه کرد بلکه با تقویت باورهای اعتقادی آحاد جامعه به ویژه جوانان می توان اهمیت حجاب را گوشزد کرد .

پوشش، قطعا معرف شخصیت و عفت یک زن مومن است و موجب می شود که افرادی که از انسانیت بویی نبرده و تسلیم هوا و هوس زمینی هستند به او جسارت کرده و شخصیت والای او را لگدمال کنند .

حجاب به عنوان یک راهکار عملی آثار فردی و اجتماعی بسیار مطلوبی برای شخص در بر دارد که تماما خیر و برکت است .

آیات قرآنی و تأکید خداوند باری‌تعالی نیز به اهمیت حجاب برای زنان نشانگر این موضوع بسیار مهم است ...

آری حجاب نشانگر زیبایی روح و اندیشه یک زن مسلمان ایرانی است، حجابی که با خود عفت و حیا می آورد، حیایی که این روزها در خطر تیر زهرآگین کین دشمنان است .

رییس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در گفتگو با خبرنگار ایسنا در رابطه با حجاب و عفت بانوان ایرانی با اشاره به اهمیت حجاب بانوان ایرانی، حضرت فاطمه(س)، را برترین الگوی حجاب و عفاف برای بانوان مسلمان بیان داشت و گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی تمام عیار برای بانوان مسلمان برای تمامی ابعاد زندگیشان است .

جلیل مختاری نیا با بیان اینکه استکبار جهانی با راه اندازی شبکه های ماهواره ای سعی در انحطاط خانواده ها را دارد گفت: استکبار و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هم پاشیدن بنیان خانواده ها را بهترین راهکار برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌داند .

وی افزود: دشمنان سعی دارند مادران ایرانی را از طریق درست زندگی اسلامی و ایرانی از طریق همین شبکه‌های ماهواره ای گمراه کنند .

مختاری نیا به تقدس مادر در خانوده ایرانی اشاره کرد و گفت: دشمن برای نابود و به لجن کشیدن این تقدس در تلاش است .

وی عنوان کرد: دشمن حجاب و چادر بانوان ایرانی را نشانه گرفته و با عدم هوشیاری بانوان ایرانی به آمالش دست خواهد یافت و این مهم زمینه را برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم خواهد ساخت .

رییس اداره تبلیغات اسلامی بیجار حفظ حجاب و عفت توسط بانوان را تیری بر قلب و چشمان دشمنان عنوان و خاطرنشان کرد: حفظ عفت و حیا و حجاب دشمنان هیچ گاه به خواسته های شومشان نخواهند رسید .

وی به فرهنگسازی و تعلیم این مهم و تلاش خانواده‌ها و همچنین آموزش و پرورش و معلمان تأکید کرد و یادآور شد: فرهنگسازی و بیان اهمیت برای کودکان و نوجوانان و جوانان نیازمند تلاش خانواده‌ها است

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.