در تایم فریم ماهانه و بلند مدت این گروه می‌توان امیدوارانه تر نگاه کرد چرا که این گروه در حال حاضر در تایم محدوده ۶۱ فیبو قرار دارد و بررسی‌ها حاکی از آن است که می‌توان در بلندمدت سرمایه‌گذاری‌های خوبی در این گروه داشت به خصوص شرکت‌هایی که در این گروه سود تقسیمی بالایی دارند و به دید مجمع خریداری شود که هم از سود تقسیمی شرکت استفاده شود و هم بتوان بازده خوبی از سهام و رنج قیمتی آن گرفت. در نتیجه با بررسی شاخص کل این گروه به این نتیجه می‌رسیم که در این گروه یک سرمایه‌گذاری بلند مدت داشت تا بتوان نتیجه و بازده بهتری گرفت.

شلعاب

این گروه جزو معدود نمادهایی است که یک روند صعودی خوب را طی می‌کند و در هفته گذشته با پولبک به محدوده ۱۷۰۰ تومان به راه خود ادامه داد. پیش‌بینی می‌شود تا محدوده ۳ هزار تومان هم رشد خود را ادامه دهد و بازده خوبی را نصیب سهامداران کند اما باید به شناوری سهم هم دقت فراوان داشت و متناسب با آن سرمایه‌گذاری شود.

جم پیلن

با بررسی این نماد بعد از رشد خیره‌کننده این سهم وارد یک اصلاح پنجاه درصدی شد. این نماد یکی از نمادهایی است که هم سود تقسیمی بالایی دارد و هم می‌تواند به لحاظ جایگاه و محدوده سهم هم یک بازده خوب هم نصیب سهامداران خود کند. محدوده۶۷۰۰ تومان محدوده مهمی برای سهم است.

فارس

این نماد بعد از ریزش تا محدوده ۸۵۰ تومان و ۶۱ فیبو توانست وارد روند برگشتی خود شود. پیش‌بینی می‌شود اصلاح این نماد پایان پذیرفته است و این شرکت می‌تواند بازده خوبی را نصیب سهامداران کند.