با برخورد به سقف کانال صعودی در حوالی ۱۱۳.۰۰۰ واحد و سطح ۸/ ۲۶۱ درصد فیبوناچی گسترش یافته وارد اصلاح شد؛ این اصلاح می‌تواند تا اولین سطح فیبوناچی اصلاحی یعنی ۲/ ۳۸ درصد که محدوده ۳۰.۰۰۰ الی ۳۲.۰۰۰ واحد هست، ادامه یابد. در حالی حاضر عدد شاخص ۳۹/ ۲۷۶ واحد است که با توجه به نمودار، این اصلاح می‌تواند ۱۰ درصد دیگر ادامه داشته باشد. پس گروه حمل‌ونقل را می‌تواند واچ لیست قرار داد تا ببینیم حوالی ۳۰.۰۰۰ واحد توانایی اتمام اصلاح را دارد یا خیر ؟

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با نماد حکشتی

قیمت پس از شکستن سقف کانال صعودی خود رشد قدرتمندی را تا سقف کانال بسط‌یافته تجربه کرد و با برخورد با مقاومت ۹.۰۰۰ تومانی، وارد اصلاح عمیقی شد. در حال حاضر قیمت به سطح حمایتی مهم ۲هزار و۸۰۰ تومان رسیده و باید دید آیا به این سطح واکنش نشان می‌دهد یا خیر. حمایت معتبر بعدی حوالی ۲ هزار و ۲۵۰ تومان قرار دارد.

تایدواتر خاورمیانه با نماد حتاید

قیمت پس از شکستن سقف کانال صعودی خود رشد قدرتمندی را تا مقاومت ۲ هزار و ۸۰۰ تومان تجربه کرد و با برخورد به این سطح مقاومتی، وارد اصلاح شد. در حال حاضر قیمت به سقف کانال شکسته‌شده خود پولبک کرده و با رسیدن به حمایت هزار و ۵۵۰ تومان مورد استقبال بازار قرار گرفته‌ است. هدف اول سهم حوالی هزار و ۹۵۰ تومان است.