در همان زمان سیگنال خرید در این صنعت صادر شد و روند صعودی آغاز و تا ۲۱ مرداد ۹۹ ادامه داشت. ازطرفی در نمودار شاخص مشاهده می‌کنیم که این روند کاملا روی یک خط روند صعودی بوده و امید است که شاخص روی این خط روند صعودی حمایت شود و این حمایت را از دست ندهد و با رسیدن شاخص این صنعت به محدوده مقاومتی ۱۱۲,۰۰۰ تا ۱۱۵,۰۰۰ واحد، روند صعودی آن متوقف و وارد اصلاح شد. اولین محدوده حمایتی در این اصلاح بین ۷۴,۰۰۰ تا ۷۷,۰۰۰ واحد است که همپوشانی فیبوناچی و هم پولبک به سقف کانال صعودی شکسته را مشاهده می‌کنیم. انتظار داریم شاخص در این محدوده مورد حمایت قرار گیرد در صورتی که شاخص در این محدوده مورد حمایت قرار بگیرد اولین هدف سقف قبلی یعنی محدوده ۱۱۵,۰۰۰ واحد است.

۱- کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با نماد حکشتی

قیمت در یک کانال صعودی در حال حرکت است و پس از رسیدن به سقف کانال صعودی و رسیدن به محدوده مقاومتی 9000 تا 9150 تومان روند صعودی متوقف شد و قیمت وارد اصلاح شد در این مسیر اصلاحی اولین ناحیه حمایتی محدوده 5300 تا 5400 تومان است که انتظار می‌رود قیمت بیشتر از این محدوده افت نکند حد ضرر برای سهامداران این شرکت تثبیت قیمت زیر محدوده 5000 تومان است.

۲- تایدواتر خاورمیانه با نماد حتاید

قیمت در یک کانال صعودی در حال حرکت است و پس از رسیدن به سقف کانال صعودی و رسیدن قیمت به محدوده مقاومتی 2700 الی 2800 تومان روند صعودی متوقف شد و وارد اصلاح شد. این اصلاح با توجه به شرایط بازار خیلی عمیق نبود و در محدوده 2200 تومان که کف کانال صعودی بود مورد حمایت قرار گرفت. حد ضرر برای سهامداران این شرکت تثبیت قیمت زیر محدوده 2200 تومان است.