این شاخص در حال حاضر با حمایت ۵۹۸۸۷ واحد روبه‌روست ولی با توجه به شرایط بازار و کندل چکشی که در روز چهارشنبه به ثبت رسانده، به احتمال زیاد قبل از رسیدن به حمایت یاد شده شاهد بهتر شدن اوضاع برای شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و بالا رفتن این شاخص باشیم. اما باتوجه به شتاب ریزش و میله‌های بلندی که در اندیکاتور مکدی ملاحظه می‌کنیم، به‌نظر می‌رسد این بالارفتن موقتی بوده و صرفا جهت تشکیل ریزموج ۴ از موج ۳ or C خواهد بود تا درگام بعدی با اصلاحی دوباره در جهت ریزموج ۵ خود را برای صعود بهتری آماده کند.

با توجه به موارد ذکر شده در صورت از دست رفتن این حمایت، محدوده PRZ قرمز رنگ مشخص شده در تصویر که مقارن با محدوده کف کانال نزولی کوتاه مدتی نیز خواهد بود،  در حوالی ۵۰ تا ۵۳ هزار واحد می‌تواند از اصلاح بیشتر این شاخص جلوگیری کند.

شاخص کل هم وزن

این شاخص نیز با حمایت خط روند بلند‌مدت دوساله خود در محدوده ۳۷۰هزار واحد روبه‌روست و تعداد برخوردهای شاخص هم‌وزن با این خط روند ۳ مرتبه است. این موضوع نشان می‌دهد این خط از اعتبار مناسبی جهت حمایت شاخص هم‌وزن برخوردار است. نکته‌ای که در نمودار به وضوح مشهود است، واگرایی معمولی مثبت شکل گرفته است که وقوع آن همزمان با نزدیک شدن به منطقه حمایتی داینامیک خط روند، نشان از منطقه‌ای پر قدرت جهت برگشت این شاخص دارد. در صورت از دست رفتن این حمایت، رقم ۳۵۵ هزار واحد نقطه حمایت بعدی شاخص کل هم‌وزن خواهد بود.