عمران و توسعه فارس (ثفارس)

بعد از رشد حدودا ۶ برابری سهم که از بهمن سال پیش تا نیمه اردیبهشت امسال داشت، الگوی استراحتی خود را شروع کرده و در کانالی با عرض ۷۰ درصد در حال نوسان است. به نظر نوسان‌گیری در داخل این کانال در حال حاضر بهترین استراتژی باشد. حمایت کف کانال ۱۵۵۰ تومان و سقف کانال حدودا ۲۵۰۰ تومان است.

سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود (ثرود)

روند کوتاه مدتی سهم داخل کانال صعودی است. کف این کانال صعودی ۱۳۲۴ تومان است و سقف این کانال حوالی ۲۰۰۰ تومان خواهد بود. در صورت شکست سقف کانال صعودی حرکت صعودی قوی می‌توان برای سهم در نظر داشت.

سرمایه‌گذاری مسکن تهران (ثتران)

سهم حدود ۸۰درصد رشد قبلی خود را اصلاح کرده و به نظر کم کم آماده صعود و برگشت می‌شود. کف حمایتی سهم حوالی ۹۷۰ تومان است. به نظر هرچه قیمت به ۱۰۰۰ تومان نزدیک‌تر می‌شود احتمال برگشت و شروع گام صعودی بیشتر می‌شود. هدف اول سهم در برگشت قیمتی حوالی ۱۳۵۰ تا ۱۴۵۰ تومان خواهد بود.

گروه سرمایه‌گذاری مسکن (ثمسکن)

بدون شک یکی از اصلی‌ترین سهم‌های گروه انبوه‌سازی نماد ثمسکن است که سهامدار اصلی شرکت‌های حاضر در این گروه است. سهم در حوالی حمایت روانی ۱۰۰۰ تومان در حال کف‌سازی است که به نظر با حفظ این منطقه می‌توان به برگشت سهم و حرکت صعودی در کوتاه مدت تا قیمت ۱۴۰۰ تومان امیدوار بود.