در نمودار‌های روبه‌رو نماد‌هایی از بورس تهران و فرابورس ایران به نمایش درآمده‌اند که بیشترین نسبت قدرت خریدار به فروشنده را به‌دست آورده‌اند؛ این روند گویای هجوم تقاضای پول‌های کلان به این نماد‌‌هاست. به‌عنوان مثال روز چهارشنبه هر کد حقیقی در سهم خنصیر به‌طور متوسط حدود ۶۰۰ میلیون تومان خریداری کرده است در صورتی که هر کد حقیقی تنها حدود ۱۰ میلیون تومان فروش داشته است.

همچنین به‌عنوان مثال اگر به معاملات روز چهارشنبه سهم کپشیر که آخرین معامله آن کمتر از قیمت پایانی روز قبل بود نگاهی بیندازیم متوجه برتری ۷۶/ ۱ برابری قدرت خریداران حقیقی نسبت به فروشندگان حقیقی می‌شویم. ضمن آنکه سرانه خرید حقیقی ۱۰ روزه این سهم حدود ۳۲ میلیون تومان است.

حجم‌های مشکوک

لفظ حجم مشکوک زمانی به‌کار گرفته می‌شود که در یک نماد شاهد افزایش غیرعادی معاملات باشیم. به‌عنوان مثال میانگین حجم هفتگی در نماد بپاس حدود ۶۵۰ هزار سهم بوده است در حالی که روز چهارشنبه حجم معاملات آن به‌طور چشمگیری با افزایش حدود ۱۹ برابری به ۱۲میلیون و ۴۲۵هزار سهم رسیده است که ۱۲ میلیون سهم توسط سهامدار حقوقی آن عرضه شده است که حدود ۹۶ درصد حجم معاملات آن بوده است.

جابه‌جایی‌های بزرگ

در جدول زیر سهم‌هایی که ۷۰ درصد آن  در یک روز معاملاتی از حقوقی به حقیقی انتقال یافته آمده است. بر اساس فیلتر‌های اعمال شده ۱۳ سهم آشکار شده است و علاوه بر تغییر مالکیت در این سهام،‌ مجموع نقدینگی که به این سهام وارد شده ۶۶۶ میلیارد تومان پول حقیقی بوده است.