ترامپ با وعده احیای صنعت خودرو از طریق ترکیبی از مشوق‌های مالیاتی و تعرفه‌ها پاسخ کامالا هریس را داد. همان‌طور که او به مدت طولانی است که علاقه خود را به تعرفه‌ها نشان می‌دهد، در حین سخنرانی در این‌باره، میکروفنش قطع شد و نزدیک به ۲۰دقیقه روی صحنه بود. پس از رفع مشکلات فنی، ترامپ استدلال کرد که پیشنهادهای وی باعث رونق اقتصادی برای دیترویت می‌شود؛ شهری که او هفته گذشته به آن حمله کرده بود. او سپس مطرح کرد که پیشنهادهای مالیاتی هریس معادل «آرماگدون اقتصادی برای دیترویت» است.

هریس در طول سخنرانی خود در گرند رپیدز، در کنت ‌انتی، - جایی که ترامپ در سال۲۰۱۶ رای آن را به‌دست آورد و در سال۲۰۲۰ آن را به بایدن واگذار کرد – تلاش کرد که ترامپ را فردی نامناسب برای پست ریاست‌جمهوری معرفی کند. او با اشاره به گزارش پولیتیکو مبنی بر اینکه ترامپ به‌دلیل خستگی و پیری از حضور در رسانه‌ها طفره می‌رود، گفت: «اگر در مسیر مبارزات انتخاباتی خسته شده‌اید، سوالاتی واقعی درباره اینکه آیا برای سخت‌ترین شغل دنیا مناسب هستید یا خیر ایجاد می‌کند.»

ترامپ پس از پیاده شدن از هواپیمای خود در دیترویت، هریس را «بازنده» خواند و به خبرنگاران تاکید کرد: «من خسته نیستم. من واقعا خوشحالم.» نشریه پولیتیکو اخیرا در گزارشی نوشت که یکی از دستیاران دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری۲۰۲۴ به تولیدکنندگان یک مصاحبه گفته که ترامپ «خسته» است و به همین دلیل از حضور در برنامه‌های تلویزیونی و مصاحبه‌ها خودداری می‌کند؛ گزارشی که توسط ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ رد شد و آن را «دور از واقعیت» توصیف کردند.

کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر پس از انتشار این گزارش، «آمادگی و شرایط جسمانی» دونالد ترامپ را برای ریاست احتمالی در کاخ سفید زیر سوال برد. هفته گذشته پس از انتشار گزارش کاخ سفید از سوی پزشک کامالا هریس که وضعیت جسمانی و روانی این نامزد حزب دموکرات را «عالی» توصیف کرده، ستاد انتخاباتی او فورا از این مساله به نفع خود استفاده و از رقیبش دونالد ترامپ پرسیده که «آیا چیزی را درباره سلامتی‌اش پنهان می‌کند؟»