این لیست شامل ویلیام روتو رئیس‌جمهور کنیا و همسرش راشل به همراه سه دخترش بود. همچنین شامل برخی از ثروتمندترین شخصیت‌های کشور مانند جیمز موانگی، مدیر اجرایی شرکت بانکداری جهانی «Equity Group Holdings Limited» بود. بایدن در سخنرانی هنگام غذا، به ‌میهمانانش گفت: «ما برای تاریخی که ما را به هم پیوند می‌دهد، احترام قاطع داریم. او در این سخنرانی نقل قولی از جیمی کارتر، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا آورد که در سال۱۹۸۰ از کنیایی‌ها استقبال کرد و گفت: «همسایگان مرز مشترک ندارند، بلکه اعتقادات مشترک دارند.» اما آن شب، همراه با لیست ‌میهمانان که به اندازه کافی قابل توجه بود، گفتار بایدن درخصوص موانع سیاسی موجود هم قابل توجه بود. در این برنامه، به غیر از اوباما، لیست نام افرادی را که بایدن می‌خواهد در ماه‌های آینده به حلقه انتخاباتی‌اش نزدیک‌تر کند، بررسی کرد.

این لیست شامل مقامات منتخب در چندین ایالت خاکستری، فعالان سیاسی بانفوذ سیاه‌پوست و بشردوستان قدرتمندی مانند ملیندا فرنچ گیتس بود. همچنین تعداد کمی از بازیگران هالیوودی وجود داشت و یکی از حاضران برجسته، شان پن، بازیگر مطرح هالیوودی بود. سپس به یک لیست طولانی از اعضای دولت، از جمله دادستان کل مریک بی.گارلند، می‌رسیم که وزارت دادگستری‌‌اش در ماه دسامبر بایدن جوان را به کلاه‌برداری مالیاتی متهم کرد. بایدن‌ها تقریبا یک سال پیش، زمانی که هانتر بایدن در ضیافت شام دولتی به افتخار هند شرکت کرد، فهرست ‌میهمانان برجسته را طراحی و تهیه کردند.

جف زینتز، رئیس دفتر کاخ سفید و الیزابت الکساندر، مدیر ارتباطات بانوی اول، و کارلوس الیزوندو، وزیر اجتماعی کاخ سفید که در برنامه‌ریزی شش شام ایالتی گذشته کمک حال بودند نیز جزو مدعوان بودند.برخی از شرکت‌کنندگان، مانند دونا برزیله، استراتژیست سیاسی کهنه‌کار، سعی کردند از صحبت‌های انتخابات۲۰۲۴ طفره بروند؛ اما واقعیت این است که راه برای حضور او در این مراسم فراهم شده بود. به نظر می‌رسد اگر قرار باشد نگاهی به تیم انتخاباتی بایدن بیندازیم، باید لیست مدعوان را بررسی کرد.