ارزان‌ترین خودروهای لوکس زیر 40 هزار دلار

به گزارش سایپانیوز، ‌ای‌سی‌کارز (iSeeCars‌) فهرستی از قابل اطمینان‌ترین و ارزان‌ترین خودروهای لاکچری منتشر کرده است‌ که به قرار زیر است.

  لکسوس

لکسوس، برند لاکچری [پرتجمل] تویوتا سالیان سال است که در فهرست ارزیابان و در نظرسنجی‌های مردم، یکی از قابل اعتماد‌ترین برندهای صنعت خودرو مانده است. مدل ‌ای‌اس لکسوس، هم جادار و هم فضای داخل پرتجملی دارد و به انواعی از امکانات و آپشن‌های ایمنی از جمله هشدار برخورد از رو‌به‌رو، کروز کنترل هوشمند، هشدار خروج از بین دو خط، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، نور بالای اتوماتیک و... مجهز است. این خودرو به مشتری حق انتخاب بین دو نوع قوای محرکه می‌دهد: یکی ۴سیلندر [AWD یعنی نیرو به هر چهار چرخ مستقل اعمال می‌شود] و دیگر ۶سیلندر که نیرو به محور جلو منتقل می‌شود.

  آکورا

آکورا‌ ای‌اِل‌ایکس مقرون‌به‌صرفه‌ترین خودروی پرتجمل در کلاس خودروهای کوچک به حساب می‌آید، هم سواری راحت دارد هم مصرف سوخت آن خیلی بهینه است [در بزرگراه با هر گالن ۳۴ مایل می‌پیماید]. انواعی از امکانات مثل کمک به حفظ بین خطوط، هشدار خروج از بین خطوط، هشدار برخورد از رو‌به‌رو، ترمز اضطراری اتوماتیک، کروز کنترل سازگارشونده و...

  آئودی

آئودی A۴، خودروی جمع‌وجور از گروه خودروسازی فولکس‌واگن که رانندگی راحت و مصرف سوخت بهینه‌ای هم دارد [۳۵ mpg] در دو نوع «نیرو به محور جلو» و AWD‌ که اثربخشی آن کمتر است.

  آکورا

آکورای تی‌اِل‌ایکس سدان اندازه متوسط لاکچری از هوندا به خاطر دینامیک رانندگی شهرت دارد و در کلاس خود پایین‌ترین قیمت ممکن را دارد. در دو نوع «نیرو به محور جلو» و «نیرو به هر چهار چرخ» فقط با ۲هزار دلار اختلاف قیمت دارد. بالاترین نشان ایمنی Top Safety Pick+ را از موسسه بیمه برای ایمنی بزرگراه دریافت کرده است.

  ولوو

ولوو اس‌۶۰ خودروی جمع‌و‌جور با کابینی پرتجمل است، مون روف، سامانه ممتاز صوتی و انواعی از امکانات ایمنی دارد.

  آئودی

آئودی A۴ هم در بخش خودروهای کوچک دسته‌بندی می‌شود. این خودرو برای سال ۲۰۲۲ از نو طراحی شده است. علاوه بر روزآمدی در ظاهر بیرونی و داخلی، با کمک توربوشارژر توان ۲۰۱ اسب بخار ایجاد می‌کند. مانند خودروهای نامبرده در بالا از حداقل امکانات ایمنی مثل هشدار برخورد، هشدار خروج از بین خطوط و از این قبیل موارد برخوردار است.

همچنین ارزان‌ترین شاسی‌بلندهای لاکچری در بازار آمریکا زیر ۴۰ هزار دلار عبارتند از: آکورا آر‌دی‌ایکس، بیوک آنکور، آئودی کیو۳، ب‌ام‌و ایکس۱.