مقیمی با بیان اینکه از هفته آینده تیراژ تولید روزانه ایران‌خودرو از میانگین دو هزار دستگاه به دوهزار و ۵۰۰ دستگاه افزایش خواهد یافت، تصریح کرد: تا پایان سال ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو مازاد بر تعهدات عرضه خواهیم کرد که سبب ایجاد آرامش بیشتر در بازار خواهد شد. وی با بیان اینکه تیراژ تولید در گروه صنعتی ایران‌خودرو در آستانه عبور از ۳۰۰ هزار دستگاه تولید از ابتدای امسال قرار دارد، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ای که توسط وزیر صمت ابلاغ شده، از هفته آینده تیراژ تولید روزانه را به بیش از دو هزار و ۵۰۰ دستگاه افزایش خواهیم داد.

مقیمی از حذف شرط سند در رهن در طرح‌های فروش ایران‌خودرو خبر داد و گفت: از هفته آینده به فروش خودرو با سند آزاد اقدام خواهیم کرد و مالکان خودروهای فروش رفته در طرح‌های گذشته نیز می‌توانند از طریق نمایندگی‌ها نسبت به فک رهن اسناد خودرو اقدام کنند. روش اجرای این طرح از طریق پیامک به مشتریان اطلاع‌رسانی خواهد شد.  

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از اجرای طرح‌های متنوع فروش محصولات به صورت مستمر از هفته آینده خبر داد و گفت: روش‌های فروش به صورت تحویل ۴۵ و ۹۰ روزه در کنار طرح‌های پیش‌فروش یک ساله به اجرا گذاشته خواهد شد. وی ضمن دعوت مشتریان به آرامش و عدم شتابزدگی درخصوص تصمیم برای خرید خودرو از بازار با قیمت‌های کاذب، خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک شاهد کاهش التهاب بازار خواهیم بود و مشتریان می‌توانند با خیالی آسوده نسبت به خرید خودرو اقدام کنند.  اما گروه صنعتی ایران‌خودرو بیست و پنجمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات خود را از دیروز چهارشنبه به مدت سه روز به اجرا گذاشت.

در این مرحله چهار محصول راناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و ۲۰۶ تیپ دو عرضه شده است. موعد تحویل ۲۰۶ تیپ دو ۴۵ روزه و سایر محصولات ۹۰ روزه است.  مشتریان برای ثبت‌نام نهایی از طریق قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد. مراسم قرعه‌کشی که روز شنبه ۲۲ آبان ماه برگزار می‌شود، از طریق سایت ایران‌خودرو به نشانی ikco. ir و همچنین صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد. متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale. ikco. ir مراجعه کنند.