بر اساس این گزارش، گروه خودروسازی سایپا در راستای آرامش بازار و جلوگیری از هرگونه واسطه گری در بازار خودرو، دومین فروش فوق‌العاده خود را در سال ۱۴۰۰ کلید زد.

۵ محصولی که این خودروساز در دومین فروش فوق‌العاده خود عرضه کرده است عبارتند از تیبا صندوقدار(رینگ فولادی)، تیبا۲( رینگ فولادی)، ساینا دنده ای(رینگ فولادی)، سایناS و کوییکS.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط سایپا منتخبان برای در اختیار گرفتن تیبا صندوقدار باید میلغ ۱۰۰ میلیون تومان، برای تیبا ۲، مبلغ ۱۰۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پرداخت کنند. همچنین در این فروش فوق‌العاده قیمت ساینا ۱۰۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ساینا ۱۴۲ S  میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و کوییک S نیز حدود ۱۵۵ میلیون تومان تعیین شده است. منتخبان طرح فروش فوق‌العاده حداکثر تا ۹۰روز می توانند خودروی ثبت نام شده را تحویل بگیرند. متقاضیان برای ثبت نام باید به آدرس اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند و عملیات پیش ثبت نام را انجام دهند. در پیش ثبت نام این طرح نیز مانند طرح‌های گذشته فروش خودرو در کشور، مبلغی دریافت نمی‌شود، اما پس از قرعه‌کشی، منتخبان ۷۲ ساعت فرصت خواهند داشت تا با واریز کل مبلغ خودرو، نسبت به تکمیل ثبت‌نام خود اقدامات لازم را انجام دهند.