اما در پنج سال آینده این محبوب‌ترین خودروها شاید تفاوت پیدا کند که آن هم به خاطر عواملی همچون گذار به خودروهای برقی از خودروهای بنزینی است و قرار است بخشی از خودروها بدون نیاز به راننده در حال تردد باشند.

آن‌طور که از اطلاعات گردآوری‌شده توسط این سایت برمی‌آید تویوتا کرولا همچنان محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین خودروی دنیا است. فقط در سال ۲۰۱۹ حدود  یک‌میلیون و۴۸۰ هزار دستگاه تویوتای کرولا در جهان فروخته شده است. در ۴۱ کشور دنیا تویوتا پرفروش‌ترین برند خودرو است و بدون تردید فعلا محبوب‌ترین برند دنیا به حساب می‌آید. با این حال در کانادا وانت‌های سری F فورد محبوب‌ترین هستند. بیشتر مردم مکزیک نیسان ورسا را می‌پسندند. در آمریکای جنوبی بیشتر رانندگان و مشتریان به خودروهای تویوتا رو کرده‌اند. در آرژانتین و پرو محبوب‌ترین خودرو تویوتای‌هایلوکس است و در ونزوئلا فورتونا مقام اول را دارد. در برزیل و پاراگوئه شورولت اونیکس Onyx پرچمدار محبوب‌ترین خودرو است.

در اروپا هم تویوتا محبوبیت بالایی دارد و پرفروش‌ترین خودروی ایسلند و استونی خودرو راوفور است. در ایرلند تویوتا کرولا اول است. در یونان تویوتا یاریس. در نروژ و هلند تسلای مدل۳ و تعجبی ندارد که پژو ۲۰۰۱ در فرانسه. ایتالیایی‌ها فیات پاندا را دوست دارند و آلمانی‌های طرفدار فولکس گلف هستند و روس‌ها لادای گرانتا.

در آفریقا دوباره نام تویوتا‌هایلوکس به چشم می‌خورد و در کشورهای آفریقای جنوبی، نامبیا، بوتساوانا، کنیا و ساحل عاج این خودرو زیاد است. در خاورمیانه و آسیای مرکزی تعداد زیادی تویوتا لندکروزر به چشم می‌خورد مخصوصا در یمن، عمان، امارات و قطر. در عربستان سعودی هیوندایی محبوب است.در آسیا و اقیانوسیه دوباره نام تویوتا‌هایلوکس دیده می‌شود؛ به‌ویژه در استرالیا و تایلند. خوروی محبوب چینی‌ها وانت کوچک وولینگ Wuling است و در هندوستان ماروتی آلتو. در خود ژاپن هم پرتیراژترین خودرو هوندای ان-باکس است. حالا شما هم نگاهی به نقشه کشورتان بیندازید و ببینید حدستان درست بوده یا خیر؟