در بین این خودروها، جگوار همواره پیشتاز تولید محصولات پرسرعت در جهان بوده و سریع‌ترین خودروی هیبریدی حال حاضر در جهان نیز متعلق به همین برند است. این محصول می‌تواند در ۵/ ۴ ثانیه از سرعت صفر کیلومتر بر ساعت به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. اما پرفروش‌ترین مدل خودرو تسلا که از رقبای اصلی سری سه بی‌ام‌و محسوب می‌شود، مدل اس آن است.

 این خودرو برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به ۱/ ۳ ثانیه زمان نیاز دارد. دیگر نماینده تسلا که از یک باتری نیرومند ۱۰۰ کیلووات بر ساعت بهره می‌برد، مدل ایکس است. این مدل می‌تواند در ۷/ ۲ ثانیه از سرعت صفر کیلومتر بر ساعت به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. خودروی برقی پرفروش بعدی، لوتوس نام دارد. این خودروی انگلیسی توانایی رسیدن به سرعتی حدود ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت را داشته و در سه ثانیه می‌تواند از سرعت صفر کیلومتر بر ساعت به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. چینی‌ها نیز خودرویی برقی به نام نیو دارند.

 این مدل هنوز به تولید انبوه نرسیده، اما می‌تواند در ۷/ ۲ ثانیه از سرعت صفر کیلومتر بر ساعت به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. اما خودروی گران‌قیمت برقی بعدی، پورشه تایکان نام دارد که حداکثر سرعت آن حدود ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت است و می‌تواند در ۶/ ۲ ثانیه از سرعت صفر کیلومتر بر ساعت به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.