رسول رمضانی افزود: بیشتر ایراداتی که برای آنها درخواست امداد می‌شود، به اصطلاح « الکتریکال» است و در این بین، خالی شدن شارژ باتری و سوختن فیوز بالاترین فراوانی را دارد. وی با بیان اینکه در این موارد، تشخیص ایراد، مهم‌ترین مساله است، گفت: در حال حاضر امدادخودروهای متفرقه نیز فعال هستند و در ایرادهای الکتریکال آسیب‌های زیادی به مشتریان وارد می‌کنند. رمضانی با اشاره به فعالیت ۱۵۰۰ امدادگر در ناوگان افزود: هم‌اکنون بخشی از خدمات به‌صورت قطعی منجر به تعویض خدمات نمی‌شود، این در حالی است که خدمات فنی هم‌اکنون تنها به محصولات گروه ایران‌خودرو داده می‌شود و در مورد سایر خودروها به خدمات عمومی بسنده کرده‌ایم.

مدیرعملیات و مناطق شرکت امداد خودرو ایران در ادامه در خصوص ارائه خدمات امدادی به خودروهای مونتاژی ایران‌خودرو نیز گفت: هم‌اکنون تمام قطعات سوزوکی و ‌هایما در ناوگان عادی وجود ندارد و تنها در امداد پلاس این قطعات عرضه شده است. رمضانی ادامه داد: از آن جا که خدمات امدادی خودروهای پژو ۲۰۰۸ و ۵۰۸ از پیچیدگی الکتریکال بالایی برخوردار هستند نیز این خودروها سریع به نمایندگی پایلوت انتقال داده می‌شوند. رمضانی اما در پاسخ به پرسش دیگر «دنیای‌اقتصاد» بیشترین نارضایتی مشتریان را از امدادخودرو، تاخیر در زمان مراجعه امدادگر اعلام کرد و گفت: هم‌اکنون میانگین زمان مراجعه ۲۵ دقیقه است که دلیل اصلی آن ترافیک به حساب می‌آید.

در ادامه این نشست مهدی عباسی، مدیر برنامه‌ریزی راهبردی امداد خودرو ایران نیز گفت: هم‌اکنون در مجموع ۸۶۲ امداد سیار به‌صورت سمند و موتورسوار، ۵۷۷ ناوگان حمل با انواع خودرو و ۱۷۶ ناوگان خسارت مشغول ارائه خدمات هستند. وی افزود: ارائه خدمات سرویس در محل با هدف افزایش رضایت‌مندی و تکریم مشتریان و جلوگیری از اتلاف وقت، بخشی از اهداف جدید امدادخودرو ایران است. در ادامه اما وحیده ایلواری، مدیر مرکز پاسخگویی ایران‌خودرو نیز گفت: روزانه به طور میانگین ۱۴ هزار درخواست به ثبت می‌رسد و رکورد درخواست‌ها نیز ۳۳ هزار مورد در یک روز بوده است.