جواد توسلی‌مهر با اشاره به روند تولید محصولات ایران خودرو دیزل افزود: تولید محصولات این شرکت از ۲هزار و ۸۶۵ دستگاه در سال۹۱ به ۲ هزار و ۵۳۶ دستگاه، در سال ۹۲ و ۳ هزار و ۳۳۲ دستگاه در سال ۹۳ رسید، اما در سال ۹۴ این تیراژ با سیر نزولی به دو هزار و ۱۹۲ دستگاه و سپس با افزایش نسبی به ۳ هزار و ۲۳۲ دستگاه در سال ۹۵ رسید.

به گفته وی موج دوم کاهش تولید محصولات این گروه خودروسازی از سال ۹۶ و با تولید هزار و ۲۵۸ دستگاه خودرو رقم خورد و این تیراژ در سال ۹۷ به ۲ هزار و ۵۵۵ دستگاه و در سال ۹۸ به ۲ هزار و ۲۱۱ دستگاه رسید.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل سال ۹۹ را آغاز روند افزایش تیراژ محصولات این شرکت دانست و افزود: تولید محصولات این شرکت در سال ۹۹ به ۳ هزار و ۷۰۰ دستگاه رسید و در سال ۱۴۰۰ با افزایش حدود ۹۰ درصدی به ۷ هزار و هفت دستگاه افزایش یافت. این در حالی است که تا پایان شهریورماه سال ۱۴۰۱ تولید محصولات این شرکت نسبت به سال ۱۴۰۰ به میزان ۹۰ درصد افزایش یافته است؛ همچنین امکان دستیابی به هدف‌‌ تولید ۲۵ هزار دستگاهی این شرکت تا پایان امسال با راه‌‌اندازی خط تولید کامیونت و همچنین گسترش تولید کامیون کشنده‌های فوتون جدید و آتامان فراهم خواهد شد.