به گفته زندیان، اعلام خبر پرداخت وام مسکن جوانان و وام ۴۸۰ میلیون تومانی در هفته‌های اخیر به دلیل متناسب نبودن اقساط آن با توان مالی جامعه هدف، واکنش‌ متقاضیان مسکن را به همراه داشت، چرا که علاوه بر سنگین بودن پرداخت اقساط ۵/ ۶ تا ۵/ ۸ میلیون تومانی آن، چندان کمکی هم به ارتقای قدرت خرید خانوار نمی‌کند. عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بهتر است وام‌های مسکن را بیشتر به سوی تولید واحد‌های مسکونی سوق دهیم که ضمن رونق اشتغال، موجب افزایش عرضه و کاهش قیمت آن شود و از طرفی تسهیلات در چرخه تولید هزینه می‌شود.

  رئیس سازمان انرژی اتمی در کمیسیون اصل نود

همچنین خانه ملت در خبری دیگر از حضور اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی در کمیسیون اصل ۹۰ خبر داد. قرار است اعضای کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی یکشنبه میزبان رئیس سازمان انرژی اتمی باشند و موضوعاتی مانند بنزین پترو‌شیمی‌ها، خاموشی‌های برق در تابستان اخیر و نیز درباره قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران گفت‌وگو کنند.

  بررسی وضعیت نهاده‌های دام در مجلس

همچنین در خبری دیگر، فردا یکشنبه آخرین وضعیت نهاده‌های دامی دپو شده در گمرکات و بنادر با حضور وزرای کشاورزی و اقتصاد در کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست بررسی و همچنین طرح تعیین تکلیف ناظرین کشاورزی بعد از مصوبه سال ۹۰ مجلس شورای اسلامی نیز بررسی می‌شود.