دادستان کل کشور تصریح کرد: از کسی که با وساطت دولت لبنان و وساطت حزب‌الله از این فرصت استفاده کرده، بخشی از دوران محکومیتش را اینجا گذرانده، بقیه‌اش را از آزادی مشروط استفاده کرده و به خارج از کشور رفته است امروز به جای تقدیر و تشکر از نظام قضایی و نظام جمهوری اسلامی، بسیار اقدام ناجوانمردانه‌ای می‌بینیم. چند روز پیش با آزادی مشروط نزار زکا، زندانی لبنانی- آمریکایی موافقت شد و او به لبنان بازگشت.

آخرین وضعیت پرونده نجفی

دادستان کل کشور همچنین در حاشیه آیین معارفه دادستان سمنان گفت: پرونده دکتر نجفی شهردار سابق تهران روال قانونی خود را طی می‌کند. حکم این پرونده نیز بعد از طی مراحل قانونی اعلام می‌شود.وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود نجفی در بند عمومی نیست و به وکلای خود دسترسی ندارد نیز افزود: این پرونده هم مثل همه پرونده‌های دیگر است و متهم ممکن است در بند عمومی باشد یا نباشد به هر حال از نگاه ما این پرونده فرقی با دیگر پرونده‌ها ندارد. پرونده دکتر نجفی در حال طی کردن مراحل قانونی است تا منتهی به رای نهایی شود.

در مقابله با بدحجابی کوتاه نمی‌آییم

از سوی دیگر دادستان کل کشور گفت: امروز مساله‌ حجاب و عفاف دستاویزی برای رسیدن به مطامع و خواسته‌های دشمن شده است و آنها با انواع اقدامات تلاش دارند تا با بهره‌مندی از این مساله، فرهنگ غربی را در کشور رواج دهند که باید مراقب باشیم. به گزارش «ایسنا» منتظری اظهار کرد: دلایلی داریم که دشمن با تضعیف بحث حجاب و عفاف قصد گرفتار کردن جوانان و زنان ما را دارد که قطعا نیروی انتظامی و مردم اجازه نخواهند داد که عده قلیلی فرهنگ حجاب و عفاف را زیر سوال برده و تضعیف کنند . وی افزود:دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در مقابله با بد حجابی کوتاه نیامده و تمام تلاش خود را در مبارزه با بی بندوباری در جامعه ارائه خواهند کرد.