به گزارش روابط عمومی هلدینگ دکا، جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، مردمی‌‌‌ترین جایزه ملی است که بر اساس نظرسنجی از مصرف‌کننده نهایی و مبتنی بر شاخص‌‌‌های کیفی همه‌‌‌جانبه در راستای رضایت مشتریان ارزیابی می‌شود.

در این دوره بیش از ۲۰۰ شرکت بر اساس عملکرد یکساله و بر مبنای شاخص‌‌‌هایی چون خدمات پس از فروش، میزان رضایت مشتریان، کیفیت و قیمت از سوی نهادهایی چون وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی، وزارت اقتصاد، وزارت کار و رفاه اجتماعی، سازمان توسعه تجارت ایران، سازمان ملی استاندارد، انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و... مورد ارزیابی قرار گرفتند.

در بیست و دومین دوره این رویداد که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان، مدیران صنعت و معدن استان‌‌‌ها، فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان، نمایندگان بخش خصوصی و... برگزار شد، هومن پشنگیان مدیرعامل هلدینگ دکا این گواهینامه معتبر ملی را از وزیر صمت دریافت کرد. مدیرعامل هلدینگ دکا در این باره گفت: این گواهینامه به دلیل اقدامات ویژه هلدینگ دکا در راستای افزایش رضایت مشتریان دریافت شد. از جمله مهم‌ترین این اقدامات می‌توان به سیستم توزیع هوم‌‌‌دلیوری در هلدینگ دکا اشاره کرد که کالا و محصول را به‌‌‌صورت رایگان درِ منزل مشتری تحویل می‌دهد. پوشش‌‌‌دهی این فرآیند کل استان‌‌‌های کشور را شامل می‌شود و از نظر جامعیت و میزان پوشش‌‌‌دهی در کشور بی‌‌‌نظیر است.

هومن پشنگیان تاکید کرد: بیشترین افتخار دریافت این گواهینامه برای ما در اعتماد مردمی است. قدردان اعتماد مردم و مصرف‌کننده نهایی هستیم و به این اعتماد، افتخار می‌‌‌کنیم.

وی همچنین اشاره کرد: هلدینگ دکا پیش از این موفق به دریافت گواهینامه ISO ۱۰۰۰۲ مربوط به سیستم مدیریت کیفیت در رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات نیز شد. این گواهینامه، در یک نگرش مدرن راهکارها و دستورالعمل‌‌‌های مربوط به رضایتمندی مشتریان را تدوین می‌کند. همچنین از دیگر اقدامات مرتبط با رضایت مشتریان در هلدینگ دکا می‌توان به پیاده‌سازی سیستم مدیریت مشتریان کلیدی (Key Account) با هدف ارتقای میزان رضایت مشتریان اشاره کرد.