به گزارش روابط عمومی هلدینگ دکا، محمدعلی صلواتی در بازدید از هلدینگ دکا، گفت: باتوجه به اینکه یکی از مهم‌ترین سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان حمل‌ونقل کشور، توسعه مجموعه‌های بزرگ‌مقیاس است، خوشبختانه این مجموعه موفق شد به عنوان سومین مجموعه استان اصفهان، مجوز بزرگ‌مقیاس هوشمند را دریافت کند.   

صلواتی با بیان اینکه همواره رابطه دوطرفه‌ای بین توسعه اقتصاد و توسعه حمل‌ونقل وجود دارد، افزود: توسعه اقتصاد باعث توسعه حمل‌ونقل می‌شود و متقابلا توسعه حمل‌ونقل می‌تواند به توسعه اقتصاد کمک کند. ازاین‌رو از ایجاد زیرساخت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این حوزه استقبال می‌کنیم. خوشبختانه در سطح هیات وزیران و مجلس شورای اسلامی، حمایت‌های خوبی برای بهبود ناوگان فرسوده کشور آغاز شده است. در کنار آن باید موضوع خروج ناوگان فرسوده نیز با جدیت دنبال شود که امیدواریم با حمایت دولت و اراده بخش خصوصی شاهد نوسازی ناوگان، ارتقای بهره‌وری حوزه حمل‌ونقل کشور و به دنبال آن شاهد رشد اقتصادی باشیم.

وی افزود: همچنین بهبود وضعیت ناوگان و به‌روز شدن آن، کاهش مصرف سوخت و کاهش تصادفات جاده‌ای را برای کشور به ارمغان آورد. معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اصفهان تاکید کرد: فعالان صنعت حمل‌ونقل حرکت چرخ‌های اقتصاد کشور را سرعت می‌بخشند و به طور مستقیم و غیرمستقیم به بهبود اقتصاد کشور و اقتصاد خانواده‌ها کمک می‌کنند؛ بنابراین تاثیر توسعه مجموعه‌های صنعت حمل‌ونقل در کشور، اقدام بسیار ارزشمندی است و باید قدردان همه بانیان و تلاشگرانی که باعث این اتفاقات بزرگ شده و امیدها را به واقعیت تبدیل می‌کنند، باشیم.