بگیر، کیفش رو ببر!

تهیه غذای هانی

میرداماد

هانی یکی از معروف‌ترین تهیه غذاهای تهران محسوب می‌شه. چندتا شعبه داره و شعبه‌هاش مثل بنز کار می‌کنن و غذاشون عموما تموم می‌شه. از یک ساعتی به بعد دیگه دغدغه مشتری ندارن و هم خوش به حالشون و هم دمشون گرم. چون این یعنی ما سقف موفقیت رو زدیم و داریم می‌ریم که قدم‌های بعدی رو برداریم. بعضی از شعبه‌هاش جا برای نشستن هم داره مثل هانی هایپر استار که قبلا همین‌جا در موردش نوشتم. حدود ساعت دو رفتیم هانی که غذا بگیریم، ببریم و دیگه سر راه بود و نخواستیم زنگ بزنیم. استقبال زیاد بود و افراد خیلی سریع سرویس مورد نظرشون رو می‌گرفتن و پیک‌ها مدام در تردد بودن، اینا حس خوبی به ما که منتظر بودیم می‌داد و فکر می‌کردیم که جای خوبی اومدیم. تعداد غذاها خیلی زیاد نبود، اما ما انتخاب خودمون رو کردیم و غذامون رو سفارش دادیم و فقط چند دقیقه بعد غذا رو تحویل دادن. با اینکه سری پیش هم زود غذا رو دادن ولی بازم خیلی مشعوف شدیم و این سرعت عمل و سرویس‌دهی سریع بهمون حال داد. رفتیم خونه و افتادیم به جون غذاها؛ نمی‌دونم اما بسته‌بندیش هم تحریک‌کننده بود و دلم می‌خواست زود بازشون کنم. ظرف‌ها خوب بود و جمع ما هم دوستانه، بنابراین دیگه تو همون ظرفا غذاها رو خوردیم.

سالاد و ماست خوب بود، در واقع حجم و لذتش قانع‌کننده بود. چون بعضی جاها زیادی زیاده و بعضی جاها هم به شکل تعجب‌آوری کمه. اما اینجا عیار خودشو حفظ کرده بود و ما هم راضی بودیم.

فسنجون با گوشت رو بار اول با هانی تیست کرده بودم تو هایپر استار و خیلی خیلی عالی بود و واسه همین بازم اینجا به یاد همون سفارش دادم. بازم خیلی راضی بودم. حجم گوشت زیاد و حجم فسنجون دو نفره بود. شیرین و خیلی جا افتاده بود، دمشونم گرم. هوا هنوز گرمه اما دل رو زدم به دریا و پشیمون نشدم، خدا رو شکر.

آلبالو پلو با مرغ هم نسبتا شیرین و پرحجم بود. واقعا آلبالو ریخته بودن و حقش رو ادا کرده بودن. یه سری جاها دوتا اشانتیون توش می‌ریزن و اسمش رو همین می‌ذارن اما نه هانی واقعا این غذاش هم عالی بود. پر از آلبالو و مرغ، که مرغ هم عطر و بوی هنرمندانه‌ای گرفته بود. روی همه اینها یک تیرامیسوی عالی هم داشتیم. حالا من عالی می‌گم چون خوشمزه بود، اما کیکش کم و پنیرش کمتر بود، بیشتر طعم خامه داشت اما خوب بود خب!

هانی جزو معدود جاهاییه که ازش سفارش دادم و از همه چی‌اش راضی بودم! از ظرف‌ها و بسته‌بندی و طعم و پرسنل و خلاصه اینجا واقعا خوب بود.

مدیرش هم یک خانومه گویا، ولی دقیق نمی‌دونم مدیر اینجا خانومه یا مدیر رستوران هانی پارسه. بالاخره گفتم ذکر کنم چون جای خوشحالیه که خانوم‌ها هم صاحب کسب‌وکار باشن؛ اونم کسب‌وکاری با این کلاس و اهمیت. امیدوارم همچنان موفق باشن و خانوم‌های دیگه هم به سرعت پیشرفت خودشون رو شروع کنن.