با این کیترینگ هم آشنا بودم از محل کار قبلی‌ام که ونک بود، اما سه سالی بود بی‌خبر بودم تا دوباره پرونده‌اش تو این سفارشا اومده رو، محدوده ارسالش منطقه ونک و میرداماد و اینهاست و غذاهای متنوع ایرانی و چلوکبابی داره و البته همه اینا با آژانس برای همه‌جا می‌فرستن و پیکی که از بیرون می‌گیرن و به شرکت‌ها هرجا باشه سرویس ویژه می‌دن.

من هم، هم برای تیست غذاش و هم اینکه نهار نداشتم ازش خوراک جوجه سفارش دادم (ببینید چه سختی‌هایی داره کارم؟ مجبورم از جایی سفارش بدم و چیزی سفارش بدم که شاید اون لحظه نمی‌خوام ولی برای تنوع در گزارش‌نویسی و به روز نگه داشتن خودم این کارا لازمه). دو مدل خوراک جوجه داره، معمولی و مخصوص و فرق عمده و اصلی مخصوص اینه که وزن و حجمش بیشتره، پیش‌تر که خیلی تو کار غذا وارد نبودم استنباطم این بود که مخصوص یعنی جور ویژه‌تری پخته بشه و فعل و انفعالات خاصی روش انجام می‌شه؛ اما اصلا اینطور نیست و حجم و وزن همونطور که گفتم فرق می‌کنه. اینم بگم که مثل من این اسم‌ها به خطا نندازه شما رو.

حجم جوجه مناسب بود، بسته‌بندی هم خوب بود، غذا به موقع و گرم رسید. جوجه خیلی خوب طعم‌دار شده بود و کاملا مغز پخت بود و اثری از سوختگی هم روش نبود، و من در مجموع از انتخابم راضی بودم.  برای شناخت مهارت یک کیترینگ جوجه انتخاب مناسبی نیست، غذاهایی مثل باقالی پلو و قرمه‌سبزی بیشتر نمایان کننده عملکرد یک تهیه غذاست.  خوراک جوجه ۱۳ هزار تومان این کیترینگ سفارش آنلاین هم داره، شما می‌تونید با مراجعه به سایت‌های آنلاین منوی کامل اون رو ببینید و غذاتون رو سفارش بدید.