یک پکیج کامل

هانی

اتوبان باکری- هایپراستار

فکر کنم دارم از یکی از معروف‌ترین تهیه غذاهای تهران گزارش تهیه می‌کنم. هانی قطعا یکی از سه ضلع مثلث قوی‌ترین تهیه غذاهای تهرانه. بعضی از شعبه‌هاش جا برای نشستن هم داره و هانی هایپراستار از اون شعبه‌هاست. حدود ساعت دو، همون اولای پارکینگ پارک کردیم و رفتیم هانی، استقبال زیاد بود و افراد خیلی سریع سرویس مورد نظرشون رو می‌گرفتن و روی میزهاشون می‌نشستن. مشتری‌ها خانواده‌ها و افرادی بودن که معلوم بود دلشون غذا می‌خواد (گاهی هدف‌های متعددی از رستوران رفتن داریم: گذراندن وقت با دوستان، قرار گرفتن تو محیط فانتزی و شیک و...). شاید تعداد غذاها خیلی زیاد نبود (در مقایسه با هانی پارسه) اما واقعا پر از خوشمزه‌های مختلف بود؛ میشه گفت منوی خوبی چیدن که هر کسی با هر سلیقه و‌ ذائقه‌ای می‌تونه یک انتخاب خوب و راضی‌کننده داشته باشه. غذامون رو سفارش دادیم و فقط چند دقیقه بعد غذا رو تحویل دادن؛ از اونجایی که ما هم برای غذاخوری رفته بودیم خیلی از این سرعت عمل لذت بردیم.

سالاد و ماست خوب بود و حجم و لذتش فانع‌کننده بود، پیش‌غذا و ‌نوشیدنی‌ها اندازه‌شون خیلی مهمه، نه انقدر زیاد که از غذا خوردن منصرف شیم به علت سیری، نه اونقدر کم که اصلا نفهمی چی خوردی! فسنجون با گوشت رو بار اول با هانی تست کردم و خیلی عالی بود حجم گوشت زیاد و حجم فسنجون دو نفره بود. شیرین و خیلی جا افتاده بود. هیچ چیز مثل یک غذای سنتی عالی برای یک آدم گرسنه نویدبخش نیست؛ بابت همین یک غذا به این تهیه غذا تبریک می‌گم و ازشون تشکر می‌کنم. آلبالو پلو با مرغ هم نسبتا شیرین و پرحجم بود، و واقعا آلبالو ریخته بودن و حقش رو ادا کرده بودن، یه سری جاها دوتا اشانتیون توش می‌ریزن و اسمش رو همین می‌ذارن اما هانی واقعا این غذاش هم عالی بود.

روی همه اینها یک تیرامیسوی عالی هم خوردیم. حالا من عالی میگم چون خوشمزه بود، اما به‌واقع اگر بخوایم با استانداردهای تیرامیسو نظر بدیم کیکش کم و پنیرش کمتر بود، بیشتر طعم خامه داشت و نمیشه گفت یک تیرامیسوی به تمام عیاره اما خوب بود خب! اینجا جزو معدود جاهاییه که تو عمرم رفتم و از همه چی اش راضی بودم. ظرف‌ها و بسته بندی و طعم و پرسنل اینجا واقعا خوب بود. خیلی جاها غذاشون خوبه و همه انرژی رو هم روی غذا می‌ذارن اما یک پکیجی که همه چیز رو با هم ارائه بده واقعا جای تقدیر داره چون به همه نیازها با هم توجه میشه و احساس مطلوبیت خوبی به مشتری میده.