۶۳۱۷.....۰۹۱۹: وضعیت بازارسرمایه ایران جوری‌شده که عده‌ای نوسان‌گیری می‌کنند و فرار می‌کنند. با این وضعیت بعید به‌نظر می‌رسد شاخص بتواند رشد کند. ما سهامداران بیچاره هم تا تصمیم می‌گیریم سرمایه خود را وارد بورس کنیم، بازار به‌هم می‌ریزد.

  ۲۰۶۱.....۰۹۱۲: نمادهایی که در فرابورس هستند اوضاع خوبی ندارند. سهامداران این گروه‌ها در ضرر زیادی هستند و معلوم نیست چرا بحران بورس را حل نمی‌کنند.

  ۳۶۶۹.....۰۹۱۲: از همان اواسط هفته قبل که حقوقی‌ها شروع به عرضه آبشاری کردند معلوم بود بازار خواهد ریخت. با این شرایطی که بازارسهام دارد دیگر نمی‌شود به سرمایه‌گذاری در بورس امید داشت. به‌نظر من این بازار فقط به‌درد حقوقی‌های نوسان‌گیر می‌خورد. سهامداران خرد جز ضرر چیزی عایدشان نمی‌شود.

  ۴۴۱۲....۰۹۳۳: چرا با اینکه کارشناسان می‌گویند محدودیت‌های دامنه‌نوسان باید حذف شود اما متولیان بازار دست به این کار نمی‌زنند؟ یک سال و نیم است که با تصمیمات اشتباه بازار را به‌هم ریخته‌اند. سهامداران هم جز فروش کار دیگری از دست‌شان بر‌نمی‌آید.

  ۹۰۲۳.....۰۹۱۵: کاملا روشن بود که حمایت‌ها از بازار مقطعی است و برای خواباندن سر و صدای سهامداران است، در واقع دولت نمی‌تواند برای زمان زیادی از بازار حمایت کند.

  ۳۴۹۸.....۰۹۱۶: اگرتوافقات برجامی انجام شود، ممکن است دولت قید حمایت از بازارسرمایه را بزند؟ در صورت این اتفاق چه وضعیتی در انتظار بازار است؟ آیا ممکن است شاخص به زیر یک‌میلیون واحد سقوط کند؟

  ۸۹۳۲.....۰۹۳۵: لطفا در مورد صندوق‌های سرمایه‌گذاری هم به سرمایه‌گذاران اطلاعات بدهید. درچنین شرایطی که وضعیت همه بازارها خراب است بهترین راه برای کاهش ارزش پول، چه بازاری است؟

  ۴۵۲۶.....۰۹۱۹: تکلیف جاماندگان سهام عدالت چه شد؟ هرازگاهی به مردم وعده‌وعید می‌دهند اما معلوم نیست می‌خواهند چه تصمیمی برای آنها بگیرند.

  ۷۱۴۹.....۰۹۱۲: اگر قرار باشد قیمت دلار با کاهش بیشتری مواجه شود بهتر است سهام بزرگ بخریم یا سهام کوچک؟در صورت توافقات نهایی تکلیف بورس چه می‌شود؟