۳۶۴۷....۰۹۱۰: اکثریت مردم از سال گذشته در سهام‌شان ۸۰درصد زیان کردند و آقایون جلوی رشد بورس را می‌گیرند آیا دوست ندارند تولید رونق بگیرد؟ بعد چطور افزایش قیمت مسکن از سال گذشته تاکنون دوبرابر شده است را نمی‌توانید روند کاهشی بدهید؟! چون بیشتر سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانک‌ها و دولت در مسکن خوابیده است که این مبالغ اگر زودتر از اینها در تولید بود هم رونق کسب‌وکار زیاد شده بود و هم اشتغال‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌زایی می‌کردید. واقعا جای تاسف دارد!

  ۴۲۱۸....۰۹۱۹: سود سهام عدالت امسال چقدر است و مهم‌تر اینکه چه زمانی واریز می‌شود؟

  ۳۵۶۷....۰۹۱۷: مجلس و آقای قالیباف در دولت قبل و در انتخابات خیلی در حمایت از بورس می‌گفتند اما چرا حالا سکوت کرده‌اند و حتی بعضی از نمایندگان در تضاد با تولید و بورس حرف می‌زنند؟

  ۱۹۱۸.... ۰۹۳۶: من پولی را که از بچگی جمع کرده بودم به همراه پولی که مادرم قطره قطره می‌داد به‌من که مثلا موقع ازدواج جهاز بخرم آوردم در بورس! الان که مادرم میگه بیچاره این مردمی که رفتن تو بورس و سرمایه‌شون را ازدست دادند، حتی رویم نمی‌شود به مادرم بگویم تمام زحماتت را در این بورس هدر دادم و خودمم جزو اون مردم هستم! مانند من کم نیستند. واقعا تکلیف ما چیست؟ آیا گناه کردیم که به دولت اطمینان کردیم؟

  ۳۴۷۰....۰۹۱۸: متاسفانه رمزارزها رقیب بورس شدند! الان هم همه از بورس خارج می‌شوند که رمزارز بخرند. چرا درگاه رمزارزها را نمی‌بندند؟

  ۳۴۰۱.....۰۹۱۵: وقتی فوتبال ایران را می‌دیدم که برنده می‌شدند تمام وجودم هیجان بود ولی امروز یک ذره هم احساس شادی نکردم و غمگین و دل‌شکسته از ضرر میلیونی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ام در بورس.

  ۴۹۱۸....۰۹۱۹: در هیچ کشوری دامنه‌نوسان مانند ایران وجود ندارد! تنها کشوری هستیم که دامنه‌نوسان این‌چنینی داریم؛ در بورس دیگر کشورها هم دامنه‌نوسان وجود دارد اما هر روز لمس نمی‌شود. دامنه‌نوسان در دیگر کشورها صرفا در زمان بحران استفاده می‌شود. برای مثال اگر کل بازار ۲۰‌درصد منفی شود، بازار را تعطیل می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. اتفاقی که هر روز رخ نمی‌دهد. مشکل اینجاست که در کشور ما هر روز دامنه‌نوسان لمس می‌شود. سوال این است که چرا با وجود اینکه همه کارشناسان و خبره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بازار تاکید می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند دامنه‌نوسان برداشته شود، این اقدام انجام نمی‌شود؟