۴۶۴۳....۰۹۱۳: این حمایتی که می‌گویند از سهامداران می‌شود، چیست؟! کدام حمایت؟! فقط شاخص‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سازها حمایت شدند. من در پرتفوام بیش از ۸۰ نوع نماد دارم و همه را رصد می‌کنم؛ متاسفانه ۴۰ نماد منفی، ۲۰ نماد خنثی و۲۰ نماد تا مثبت ۴ جلو رفتند و آخر وقت تعدادی مثبت و تعدادی خنثی شدند. آیا عدد و ارقام شاخص‌کل را دستکاری می‌کنند و چند نماد شاخص‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ساز را هم بالا می‌کشند؟

  ۳۷۱۰....۰۹۱۸: رشد شاخص در این چند روزه هیچ منطقی ندارد! یک روز منفی، روز بعد مثبت! این‌گونه رشد‌کردن شاخص مشکوک است.

  ۹۱۲۷....۰۹۱۰: سازمانی که هنوز نمی‌تواند شرکت‌ها را مجاب کند سود سهامداران را از طریق سجام پرداخت کند (مصوبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای که خود سازمان اعلام کرده) چطور می‌تواند از پس سایر مشکلات بربیاد؟

  ۷۴۶۵....۰۹۱۰: چرا شرکت برکت شفاف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سازی نمی‌کند؟ بالاخره تکلیف تاییدیه واکسن، نتیجه مقاله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای که با سر و صدا گفتند چاپ شده و میزان تولید واکسن چه شد؟ آن همه تبلیغ برای هیچ !

  ۳۶۱۸.....۰۹۱۹: داریکم را از ۳۲۰۰۰ تومان اومد ۱۱۰۰۰ تومان. سرمایه ملت را یک‌سوم کردند، هنوز هم دارند نوسان می‌گیرند و منفی می‌کنند! مسوولان گفتند که قیمت سهم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های صندوق باید به ناوشان برسند، پس چرا عمل نمی‌کنند؟

  ۴۶۳۸ …۰۹۱۱: چرا سهم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های شاخص‌ساز مثبت هستند و در راستای آن بازار رشد می‌کند؟ ما که سهامدار جزئی هستیم باید منتظر باشیم سهم‌مان مثبت می‌شود یا نه؟! این انصاف نیست. ممنونم راهنمایی کنید.

  ۹۹۱۰....۰۹۱۳: قرار بود برای دارایکم بازارگردان معرفی کنند تا به nav نزدیکش کنند اما مثل اینکه برعکس شده است!

  ۳۷۹۸.....۰۹۱۹:  بنده سهامدار بانک گردشگری هستم. یک سال و نیم می‌شود که حق‌تقدم این بانک را خریدم ۲۲۰۰تومان و پولم حدود به مدت یک سال قفل شد. بعد با ۳۰‌درصد منفی و الان هم سهم هزار تومان و سود هم امسال تقسیم نکردند. آیا بنده حق دارم بپرسم چرا این کار را با من کردند؟ ما سهامداران چه باید بکنیم؟

  ۴۶۱۹....۰۹۱۲: شاخص هم‌وزن بیش از ۱۳‌برابر نسبت به سال ۹۷ رشد کرده، اما شلیا با این اصلاح ۵/ ۲برابر شده است! کسی نیست ازش حمایت کند؟ ما بعد از سه سال بازگشایی باید صف‌فروش ببینیم؟

  ۶۲۲۱....۰۹۱۵: من جزو آن دسته از کسانی هستم که خزامیا را سه‌هزار خرید کردم، الان شانزده‌ماه می‌گذرد و خزامیا را به زور ۸۰۰ تومان می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خرند. تا کی باید صبر کنیم این داستان‌ها تمام شود؟

  ۳۷۰۹....۰۹۱۸: من به‌خاطر اینکه خودم سواد بورسی ندارم با پولی که داشتم واحد‌های صندوق‌های سهامی خریداری کردم. هم سود گرفتم و هم موقع ریختن قیمت سهام کمتر از دیگران ضرر کردم. هر موقع هم که خواستم ابطال زدم و خارج شدم. به‌نظر من توی شرایطی مثل الان برای افرادی مثل من بهتر است که مستقیما وارد بازار نشوند.