۶۳۱۷.....۰۹۱۹: چرا بازار بازهم باید با اصلاح مواجه شود؟ مگر چقدر قیمت‌های سهام از ارزش ذاتی خود دور است که دائما اصلاح می‌خورد؟

  ۲۰۶۱.....۰۹۱۲: ۱۰‌مصوبه‌ای که قرار است از بازار سهام حمایت کند از چه زمانی قابلیت اجرایی دارد؟ تکلیف بند‌هایی که نیاز به تایید مجلس دارد چه می‌شود؟

  ۱۲۴۴....۰۹۳۳: چرا با وجود وضعیت نامناسب بازار سهام عرضه‌های اولیه همچنان انجام می‌شود؟ قبلا کارشناسان بورسی اعلام کرده بودند بازار در چنین شرایطی کشش عرضه‌های اولیه را ندارد.

  ۹۰۴۳....۰۹۱۵: آیا در صورت مثبت‌بودن گزارش‌های فصل پاییز ممکن است بازار به سمت رشد قیمت حرکت کند؟ چه عواملی می‌تواند بازار را برگرداند؟

  ۶۵۲۱....۰۹۱۹: سرنوشت جاماندگان سهام عدالت به کجا رسید؟ به‌رغم وعده‌ای که نسبت به جاماندگان سهام عدالت داده بودند، هنوز خبر جدیدی در این راستا نشده است. آیا امسال تکلیف این دسته روشن می‌شود؟

  ۵۶۲۳.....۰۹۱۰: چرا برخی نمادها در همان چند روزی که بازار مثبت بود بازه هم منفی بود؟ سهام من طی هر شرایطی منفی می‌شود و واقعا نمی‌دانم با وضعیتی که دارد مانند بقیه سهامداران بفروشم یا همچنان سهامم را نگه دارم.

  ۹۰۶۵.....۰۹۲۶: با توجه به وضعیت بازار بهتر است کارشناسان در مورد سهام خوب هم صحبت کنند. بسیاری از سهامداران از تجربه کافی برای معاملات بورسی برخوردار نیستند، اما اگر کسی بتواند آنها را راهنمایی کند حداقل با ضرر و زیان کمتری مواجه می‌شوند.

  ۵۵۴۳.....۰۹۱۷: گزارش‌های پاییزی شرکت‌ها دقیقا چه زمانی منتشر می‌شود؟ آیا وضعیت شرکت‌ها در ۳ماه پاییز می‌تواند چشم‌انداز‌ ماه‌های بعدی آنها را مشخص کند؟

   ۷۱۸۹.....۰۹۱۲: نتایج مذاکرات هسته‌ای به چه سمتی حرکت کند به نفع بازار سرمایه است؟ هرگاه قرار است مذاکره‌ای انجام شود بورس می‌ریزد.

   ۵۴۰۹......۰۹۱۲: این موضوع که بازار سرمایه با رشد شارپی که تا نیمه اول سال ۹۹ داشت، رشد دو سال بعد خود را پیشخور کرده است تا چه میزان صحت دارد؟ در فضای‌مجازی در این‌خصوص بارها صحبت شده؛ به همین دلیل سرمایه‌گذاران رغبت چندانی برای ورود به این بازار ندارند.