۷۹۶۳...۰۹۱۹: به‌نظر میرسه رئیس سازمان بورس در مقابل سیاستگذاری‌های ناگهانی دولت واکنش جدی نشان نداده است، به همین دلیل است که مسوولان اقتصادی هرتصمیمی بخواهند اتخاذ می‌کنند و بلافاصله هم پشیمان می‌شوند. نتیجه این تصمیم‌گیری را در بازار سرمایه دیدیم، این در حالی است که بارها اعلام شده بورس با اخبار این‌چنینی وارد فازمنفی می‌شود.

   ۲۰۶۱...۰۹۱۲: تکلیف قیمت‌گذاری خودرو چه می‌شود؟ با توجه به این شرایط چگونه می‌شودبرای سرمایه‌گذاری در بازار سهام اقدام کرد؟

   ۷۷۹۸...۰۹۱۵: برای بهبود وضعیت فعلی بورس آیا درست است که حقوقی‌ها از بازار حمایت کنند؟ در هفته گذشته کارشناسان اعلام کردند که امکان پایین‌تر آمدن قیمت‌ها وجود ندارد اما همان‌طور که دیدیم بازار باز هم روند نزولی خود را آغاز کرد.

   ۳۶۶۵...۰۹۱۳: از زمانی که اعلام کردند سهام جامانده‌های عدالت پیگیری می‌شود، دوهفته گذشته است اما در این‌خصوص خبری نشده است. قبلا هم چندباردر این رابطه وعده داده بودند اما وضعیت جدیدی صورت نگرفت.

   ۵۴۳۲...۰۹۱۹: نماد‌‌هایی که از شنبه بسته شدند از چه زمانی باز می‌شوند؟ برخی از نمادها را از قبل اعلام نکرده بودند که قرار است بسته شود. با این وضعیت سهامداران را چقدر عذاب می‌دهند.

   ۵۴۳۳...۰۹۲۰: چرا در سایت کدال، اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌‌‌‌دوره‌‌‌‌ای دوره ۶ ماهه منتشر نشده است؟ دو ماه از نیمه سال گذشته اما هنوز برخی نمادها اطلاعات مالی خود را روی کدال نمیگذارند.

   ۹۰۷۶... ۰۹۱۲: لطفا از کارشناسان بپرسید نرخ تورم در وضعیت بازار سرمایه چه تاثیری دارد؟ آیا بر اساس نرخ تورم بازار سهام صعودی می‌شود؟

   ۱۲۴۴...۰۹۱۲: چطور برخی از سهم‌ها در حال‌حاضر با قیمت سال ۹۸ معامله می‌شود در حالی‌که طی این سال‌ها با تورم افسارگسیخته قیمت‌ها مواجه بودیم. حتی قیمت کالاهای اساسی و کالاهای استراتژیک هم با افزایش مواجه شدند اما قیمت برخی سهام نه‌تنها درجا زده بلکه سقوط هم کرده است.