۴۶۲۹…۰۹۱۸: سوال من این است که آیا با احیای برجام و احتمالا ورود دلار به کانال پانزده هزار تومانی، حذف دلار چهار هزار و دویست تومانی از قبل پیشخور نشده و تاثیر این موضوع بر بازار سرمایه چه خواهد بود؟

   ۳۰۲۱…۰۹۱۹: سهم بنیادی خوب خریدم ۸۰‌درصد در ضررم، سهامداری هم کردم! نگاهم هم به بازار سرمایه بلندمدت بود! برایم سوال است چرا زمان انتخابات آقای رئیسی به ساختمان بورس رفت؟ از روزی که دولت ایشان روی کار آمده ۴۰‌درصد برای مردم ضرر شده است!

   ۴۶۱۹…۰۹۱۲: ناظر محترم! شما که خودرو - خساپا - خپارس را تعلیق کردید، لطفا خبهمن را هم تعلیق کنید.

   ۳۷۴۸…۰۹۱۹: خوش ‌به‌حال دلال‌‌‌هایی که ایران‌‌خودرو و سایپا با نرخ قبلی باهاشون حساب کرد و به‌جای ۱۰۰ میلیون سود، ۱۵۰ میلیون سود میکنن. واقعا چرا باید قرعه‌کشی بشه وقتی سهامداران این شرکت‌ها که مالک این شرکت‌ها هستند باید در اولویت خرید خودرو با این قیمت‌های ارزان باشند؟ دولت چه چیزی را می‌خواهد ثابت کند؟

   ۳۶۴۸…۰۹۱۶: لطفا بررسی کنید حقوق دریافتی کارکنان خودروسازان و مدیرانشان ماهیانه چقدر است؟ همین نشان می‌دهد که چرا خودرو هرسال گران‌تر می‌شود. ضمن اینکه حذف قیمت دستوری باید سبب تک‌نرخی شدن خودرو شود، نه اینکه خودرو را در بازار آزاد هم بالاتر ببرد. قاطعیتی در اجرای این طرح نبود و نخواهد بود.

   ۴۶۵۷…۰۹۳۹: این رفت و آمد قیمت خودرو که هیچ تفاوتی به حال خودروسازها نکرد ولی تمام بازارها را به‌هم ریخت و بازار سهام را نیز له خواهد کرد. شد مثال‌ آش نخورده و دهن سوخته! عجب هماهنگی این دولت دارد! خداوند به داد مردم برسد و اقتصاددانان دنیا باید بیایند از ما یاد بگیرند.

   ۸۳۰۴…۰۹۱۲: شرکت‌های خودرو‌ساز باید کارشان فقط خودرو‌سازی باشد، نه اینکه در صدها شرکت غیر‌مرتبط سرمایه‌گذاری کرده و هزینه آن شرکت‌ها را هم سهامداران و هم خریداران خودرو بدهند. اگر این شرکت‌های غیرمرتبط که تو در تو سهامدار خودشان هستند منحل شوند خودروسازها از ضرر بیرون می‌آیند.