۲۰۶۱...۰۹۱۲: چرا برخی نمادها در هر شرایطی منفی می خورند؟ چه دلایلی دارد وقتی یک روز همه بازار مثبت است برخی سهام‌ها همچنان منفی هستند.

 ۷۳۹۸...۰۹۱۹: مشکل فعلی بورس کمبود نقدینگی است. تا زمانی که اعتماد سهامدار به بازار سرمایه برنگردد نقدینگی نیز وارد این بازار نمی‌شود. مسوولان باید برای جلب اعتماد سرمایه‌گذاران تمام تلاش خود را بکنند در غیر این‌صورت همین میزان نقدینگی نیز از بازار می‌رود.

  ۳۲۹۸...۰۹۱۵: رئیس جدید سازمان بورس چه زمانی دامنه نوسان را حذف می‌کند؟ مشکلات بازار سهام کاملا شفاف است اما معلوم نیست چرا سیاستگذاران بورسی هیچ اقدامی در جهت بهبود وضعیت فعلی نمی‌کنند.

 ۴۳۹۸...۰۹۱۲: چرا هیچ پولی تو بورس نیست، پولا کجا رفتن، تا کی قراره وضعیت اینجوری بمونه؟

  ۷۷۱۲...۰۹۱۹: هیچ استراتژی‌ای نمی‌توان برای بورس ترسیم کرد. هر روز بازار به دلایل نامعلوم تغییر مسیر می‌دهد. واقعا بازارهای سرمایه‌گذاری در بدترین حالت خود به سر می‌برند اما وضعیت بورس بدتر است. سهامدار را هم زجر می‌دهد هم پشیمان می‌کند.

 

  ۹۰۴۵...۰۹۱۶: قضیه تزریق پول از صندوق توسعه ملی به کجا رسید، چرا برای تزریق این پول تعلل می‌کنند؟

  ۳۴۷۶...۰۹۳۳: ارزش معاملات شنبه با یکشنبه تفاوت بسیاری دارد. اصلا معلوم نیست چرا بازار شنبه رشد کرد و روزگذشته باز هم ریخت.

  ۶۷۱۲...۰۹۱۲: وزیر اقتصاد گفته قرار است قیمت محصولات فلزی را از قیمت دلار جدا کند، این خبر صحت دارد؟

  ۸۰۶۷...۰۹۱۶: کاش رئیس‌جمهور باز هم به بورس سر بزند و ببیند مشکل از کجاست که وعده‌هایش تحقق نمی‌یابد. چرا با وجود گزارش مطلوب فصلی شرکت‌ها سرمایه‌گذاران رغبتی برای حضور دراین بازار ندارند، تا چه زمانی این وضعیت ادامه دارد؟