۴۶۱۰...۰۹۱۰: ما سهامداران از سازمان بورس تقاضا داریم شرکت‌‌‌هایی که پس از مصوبه سازمان مبنی بر واریز سود مجمع از طریق سجام، از واریز این پول در سجام خودداری کرده‌‌‌اند، اصل سود و جریمه دیرکرد آن را به حساب سهامداران واریز کنند. خیلی از سهامداران هنوز سود سال‌‌‌های گذشته خود را هم نگرفته‌‌‌اند و بدون احتساب جریمه دیرکرد، این کار ظلم بزرگی به سهامداران است. لذا ما سهامداران به‌جد خواستار رسیدگی به این موضوع هستیم .

۱۹۲۳...۰۹۱۷: از رئیس جدید بانک مرکزی خواهشمندیم ارز نیمایی را که باعث فساد است حذف کند.

۰۵۷۹...۰۹۱۰: کارشناسان لطفا بررسی کنند: شاخص چطوری شده ۱.۵میلیون واحد که ما هنوز ۷۵درصد تو ضرر هستیم! پارسال سهم ۹۴۵تومانی از گروه نیروگاهی را خریدم امسال تا قیمت ۱۷۵تومان هم ریزش کرده است. بعد از یک سال تازه شده ۲۳۵تومان! شما بگید این چه سرمایه‌‌‌گذاری در بازار سرمایه است که می‌‌‌گویید با دید بلندمدت سهام را بخرید البته سود ۸ریالی هم به ما داده است!

۱۸۷۱...۰۹۱۹: انتخاب رئیس جدید بانک مرکزی که قبلا ریاست سازمان بورس را برعهده داشته است، چه پیامی برای بازار سهام دارد؟  

۹۸۶۷...۰۹۳۶: هر اندازه شاخص رشد می‌کند ضرر ما بیشتر می‌شود! شاخص را بالا می‌برند و بعد می‌گویند باید اصلاحات صورت بگیرد و با این کلک روز به روز سهام ما را بی‌‌‌ارزش‌‌‌تر می‌‌‌کنند. طی هفته گذشته که شاخص ۱۰درصد رشد کرد سهم‌‌‌های من ۲۰درصد افت کرد! معلوم نیست ملاک شاخص کدام سهم‌‌‌ها هستند!

۱۰۲۹...۰۹۱۹: چرا وقتی خود سازمان مصوب می‌کند که شرکت‌‌‌ها باید سود مجامع را از طریق سجام واریز کنند، باز هم اعلام شماره حساب یا مراجعه به بانک را برای در رفتن از زیر بار تعهدات‌شان انتخاب می‌‌‌کنند؟! مگر پارسال شستا سود مجمع را از طریق سجام واریز نکرد؟ احتمالا دیدند به ضررشان تمام شده و مجبور بودند کل سود مجمع را به سهامداران بدهند، ولی با این ترفند مبلغ بسیار زیادی در حساب شرکت می‌ماند!

۲۵۹۱...۰۹۱۵: مگر قرار نشده بود شرکت‌ها سود سهام را از طریق سجام پرداخت کنند؟ تا کی حرف بدون عمل!

۰۲۳۴...۰۹۳۹: با سلام. برای بنده و دو فرزندم که فرهنگی هستم برگه سهام عدالت ۵۰۰هزارتومانی صادر شده بود ولی از سال گذشته که مراجعه کردیم می‌گویند نام شما در سیستم نیست! تکلیف ما چیست؟