۳۷۴۶…۰۹۱۳: برام جالبه که یک عده میگن مگه ما چند تا سهم داریم که بخواییم روی بورس تاثیر بذاریم! عزیزم شما تنها نیستی تو بورس ولی تفکر دلالی توی بورس گسترده است و تابلو داره این تفکر رو نمایش میده. باید این مساله برای سهامداران مشخص بشه و فکر می‌کنم باید در این زمینه بیشتر فرهنگ‌‌سازی کرد.

  ۲۳۰۱…۰۹۱۰: دشمنی این حقوقی‌‌ها با مردم ایران چیست؟! پارسال که مردم را دعوت کردند به سرمایه‌گذاری در بورس و سهم‌ها را با قیمت گران به مردم فروختند و کلی سود کردند، حالا هم که قیمت سهم‌ها به یک‌ششم رسیده است، نمی‌‌گذارند بازار رشد کند. واقعا دشمنی این‌‌ها با مردم چیست؟

  ۹۱۳۰…۰۹۱۹: چرا تا بازار کمی سبز می‌شود و ورود پول حقیقی داریم، حقوقی‌‌ها شروع می‌کنند به فروختن حجم‌‌های بالا با کدهای حقیقی و حقوقی‌‌شان! چرا نمی‌‌گذارند بازار رشد کند؟!

  ۵۳۱۲…۰۹۱۲: در این چند روز دلار نوسان قیمتی زیادی نداشته، شرکت‌ها هم همان شرکت‌های دیروز هستند که البته از نظر میزان سوددهی و افزایش سرمایه نسبت به سال‌های قبل رشد چشمگیری داشته‌‌اند، قیمت‌های جهانی نفت و فرآورده‌های نفتی (پتروشیمی و...) و فلزات اساسی (فولاد و ...) و کامودیتی‌محورها هم که به دلیل بحران انرژی روز‌به‌روز در حال افزایش است، پس چرا شاخص مدتی است که حالت نوسانی دارد؟

  ۴۹۱۱…۰۹۱۷: مجلس محترم چندین ‌ماه قبل حمایت خود از بورس را انجام داده است، به‌نظر می‌رسد که اگر اکثریت جامعه سهامداری فرهنگ سهامداری پیشه کنند (سهامداری با دید حداقل 6ماه به بالا) تا شرکت‌ها مجال استفاده از پول‌‌های ورودی را پیدا کنند، بورس از حالت نوسانی خارج شده و ان‌شاء‌ا... در پایان سال بر مبنای عملکرد شرکت‌ها به رشد معقول و منطقی‌‌ای خواهد رسید.

  ۵۸۳۸…۰۹۱۹ : تا دیروز می‌گفتند دولت اوراق عرضه کرده و باعث‌شده بورس افت کند؛ امروز می‌گویند نباید عرضه اوراق را لغو می‌کرد چون باید کسری‌بودجه را جبران کند! بالاخره دولت باید چه کند؟!

  ۵۹۲۵…۰۹۳۶: هر وقت خودرو شد 800 تومن، خگستر شد 1200 تومن و خساپا شد 600 تومن، تازه می‌شود قیمت مرداد پارسال (قبل از ریزش‌‌ها). آن وقت با توجه به تورم، تازه ارزش پولمان یک‌چهارم شده است! با این وضعیت باید چه کرد؟!

  ۴۶۲۱…۰۹۱۵: در تاریخ 17 آبان کار‌گزاری فارابی ساعت یازده و نیم قطع کامل شد! آخر این همه زیان و ضرر زدن به سهامداران خرد را چه کسی قرار است جبران کند؟ ما باید شکایت خود را به کجا ببریم؟

  ۲۸۱۶…۰۹۱۰: شرکت‌ها را اجبار کنید سودها را به حساب سجام واریز کنند. سود یک‌سال را در 3 مرحله پرداخت کنند که تورم آن را نسوزاند. نمادهایی که به ظن دستکاری بسته می‌شوند سهامداران خرد توبیخ می‌شوند در حالی‌که باید دستکاری‌‌کنندگان را اعلام و توبیخ کنید، نه سهامدار بیچاره را!

  ۵۳۲۷…۰۹۱۲: ما گروهی از سهامداران شرکت‌های ثقزوی و وشمال و ثنام هستیم که در حدود ۹‌ماه است که سرمایه‌‌مان در شرکت‌های فوق توسط حقوقی شرکت و سهامداران عمده، بلوکه شده است. با وجود تماس‌‌های مکرر با شرکت و سازمان بورس متاسفانه اقدام مفیدی صورت نگرفته و هنوز سرمایه سهامدار خرد در این شرکت‌ها به فنا می‌‌رود.خواهشمندیم جهت رسیدگی به روان‌‌سازی سهم و ملزم کردن حقوقی شرکت‌ها برای یاری سهامداران و دستور رسیدگی به اوضاع، معاملات خارج از عرف سهامدار عمده و سایر بازیگران سهام اطلاع‌رسانی کنید.

  ۳۶۴۷…۰۹۱۹: سهام سخواف بیش از ۲‌ماه قفل صف‌فروش هست، نه ناظری، نه ظن دستکاری، نه هیچی به هیچی! به خدا سرمایه ما قفل شده است. لطفا به گوش مسوولان برسانید که کاری برای ما بکنند.

  ۳۸۴۰…۰۹۱۷: با سلام. دولت قبل با تشویق مردم بی‌بضاعت و قول ثروت ملی، ‌آنها را به خرید پالایش یکم تشویق کرد و مردم هم خریدند. الان همه‌چیز سه‌برابر گران شده ما هنوز ۳۰تا ۵۰درصد در ضرریم! کجای این عدالت است؟ چرا جلوی کسانی که در بورس تخلف کردند مثل حقوقی بازارگردان گرفته نشد! سهم دولتی وسپهر یک‌سال عرضه شده زیر قیمت اولیه‌‌اش است و حقوقی نمی‌گذارد قیمتش بالا رود. این چه بلایی است سر مردم آوردند؟

  ۵۱۹۰…۰۹۱۰: سلام لطفا صدای سهامدار باشید. شرکت سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان نماد وآذر با وجود اتمام مهلت قانونی ۸ ماهه همچنان سود سال مالی ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ را برای سهامدار واریز نمی‌کند و از طریق سازمان هم که پیگیری می‌کنیم، هیچ پاسخی نگرفتیم. در سامانه شکایات سازمان هم شکایت کردیم ولی فقط الکی می‌زنند که در حال رسیدگی است و هیچ خبری نمی‌شود.  با امور سهام شرکت هم تماس می‌‌گیریم می‌گویند مدیرعامل دستور پرداخت نمی‌دهد! این چه قانونی است که بعد از گذشت ۸‌ماه سود را واریز نمی‌کنند؟ چرا کسی مسوولیت قبول نمی‌‌کند؟!

  ۴۴۷۱…۰۹۳۵: سلام. یک سال پیش سهم نورد و لوله اهواز را برای بلندمدت خریدم که الان با وضعیت فروش محصولات شرکت در بورس‌کالا نمی‌دانم مدیریت چه مشکلی دارد که چند سال صورت‌های مالی را منتشر نمی‌کند؟ قیمت سهم از ۲۷۰۰ رسیده ۶۰۰ تومان.