۵۵۳۲....۰۹۱۲: چرا با وجود افزایش قیمت خودرو باز هم بازارسرمایه ریخت، در حالی که پیش‌بینی می‌شد سهامداران امروز را پرقدرت آغاز کنند؟

  ۸۰۵۶.....۰۹۳۳: وضعیت نماد‌هایی که در فرابورس معامله می‌شوند به‌قدری وخیم و قیمت‌ها رو به کاهش است که واقعا انگیزه‌ای برای سرمایه‌گذاران باقی نمی‌ماند.

  ۹۰۳۴....۰۹۱۵: چرا کسی نمی‌داند در صورت موفقیت مذاکرات هسته‌ای قیمت دلار تا کجا سقوط می‌کند. این فضای مبهم اجازه سرمایه‌گذاری در بازارسهام را به کسانی که سرمایه‌ای در اختیار دارند نمی‌دهد.

  ۶۳۱۷....۰۹۱۹: با وجود رکود و درجا زدن بازارسرمایه، وضعیت بازارهای دیگر نسبتا خوب است. اگر فضا مبهم است، این فضای مبهم برای همه بازارها یکسان است، پس چرا وضعیت بازارهای دلار، سکه، مسکن و حتی خودرو صعودی است اما بازارسرمایه نزولی؟

  ۲۵۶۱....۰۹۲۰: هرقدر قیمت دلار بالا می‌رود قیمت سهام پایین می‌آید. امیدواریم این وضعیت هرچه سریع‌تر تمام شود؛ چراکه همان میزان سهامدار حقیقی هم که تا الان از بازارخارج نشده‌اند در صورت تداوم این وضعیت از بازار خارج می‌شوند.

  ۵۵۴۹....۰۹۱۹: به‌نظر می‌رسد قضیه دخالت‌های سلیقه‌ای ناظران بورس به گوش رئیس قوه‌قضائیه هم رسیده، ضمن اینکه به صف خرید و فروش هم که نتیجه دامنه‌نوسان است اشاره شد. در واقع اگر همین دوتا مشکل را از بازار سرمایه برطرف کنند، قطعا بازار به وضعیت متعادل برمی‌گردد و معاملات رونق می‌گیرد.

  ۴۴۲۱....۰۹۳۵: اگه سایه اوراق از سر بورس برداشته شود ممکن است بازارسهام بهبود یابد؟

  ۸۹۵۴....۰۹۱۶: سرمایه‌گذارانی که با دعوت دولت قبل پول خود را وارد بورس کردند، با این وضعیتی که در یک سال و نیم اخیر گرفتارش شدند، شاهد مرگ تدریجی سرمایه خود هستند. قضیه بورس و دعوت از مردم و به خاک‌سیاه نشستن سرمایه‌گذاران در پی آن ریزش تاریخی، یک تراژدی محسوب می‌شود.

  ۵۱۷۴....۰۹۳۶: اگر قرار بود خودرو را ۱۸‌درصد گران کنند، پس چرا دولت با افزایش قیمت سه هفته قبل آن مخالفت کرد؟ در واقع انگار نمی‌خواهند آب‌خوش از گلوی سهامداران پایین برود. با این شوک‌های پی‌در‌پی که به بورس می‌دهند، فاتحه این بازار را می‌خوانند.

  ۷۸۳۴....۰۹۱۲: تکلیف جاماندگان سهام عدالت چیست؟ قرار بود مجلس برای افرادی که سهام عدالت ندارند پرونده جدیدی باز کند، اما انگار قرار نیست سهامی در کار باشد.