۳۵۶۳....۰۹۱۲: همه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پرسند چرا رئیس پیشین سازمان صدوسیما در راس هلدینگ خلیج‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فارس قرار گرفته است! ربطش این است که صدا و سیما بود که تیر و مرداد پارسال هر روز تبلیغ می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کرد و مردم را به سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری در بورس دعوت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کرد. همین صدا و سیما بود که شهریور پارسال عده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای را به‌عنوان کارشناس آورد و گفتند مردم سهامتان را نفروشید، این فقط اصلاح بازار است و حقوقی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های فروش را جمع می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند و بازار رشد می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند. خلاصه صدا و سیما در از‌دست‌دادن ۷۰‌ درصد سرمایه ما در بورس سهم مهمی داشت.

  ۸۱۲۰....۰۹۱۹: من سهم غپینو خریدم در ۲۰۰۰تومان، الان شده ۲۰۰‌تومان! یعنی ۹۰ درصد پایین‌آمده درصورتی‌که شرکت پویا بوده و کار و خط تولید هر روز اضافه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند. صادرات به بیرون از مرز هم فراوان دارد اما  نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذارند سهم بالا برود! قوه‌قضائیه چرا ورود نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند؟!

  ۴۸۵۸.....۰۹۱۳: معنی ریسک سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری در بورس فقط در کشور ما قابل درک است؛ علاوه‌بر اینکه سود نخواهیم کرد بلکه اصل سرمایه را هم به‌تدریج از دست خواهیم داد! در هیچ‌جای دنیا اینطور نیست که ۲سال مداوم سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های سهامداران فقط کاهش یابد.

  ۳۶۹۲....۰۹۱۰: سلام. نماد اتکاسا آذر۹۹ پذیره‌نویسی شد اما هنوز خبری ازش نیست. درسته مبلغ کمی بوده ولی این باعث نمی‌شود اخبارش را منعکس نکنیم. ممنون می‌شوم اگه پیگیری کنید.

  ۵۲۶۱....۰۹۱۷: چرا هیچ مسوولی از مشکلات روحی و مالی مال‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌باختگان بورس نمی‌گوید! انگار ما در فکر آنها نیستیم!

  ۱۹۲۷....۰۹۱۲: قرار بود ضرر کسانی که صندوق‌های دولتی را خریده بودند جبران شود. رئیس سازمان بورس هم این قول را داد و رسما آن را اعلام کرد! اما چرا هنوز خبری نیست و ما همچنان در ضرر هستیم؟ چرا مسوولان جلوی دوربین یک چیز می‌گویند و بعد از پایان فیلم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌برداری سریع فراموشی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیرند؟!

  ۲۹۳۷....۰۹۱۹: ثشاهد ۹۲درصد ریخته است! کسی نمی‌خواهد جوابگو باشد؟ خسته شدیم بخدا.

  ۸۴۷۵....۰۹۱۰: چند شرکت باید سود سجام را واریز کنند ولی متاسفانه در بانک‌ها سودها را در حسابشان بلوکه می‌کنند!

  ۰۹۲۱....۰۹۳۶: یک نفر پاسخ دهد آیا دولت، مجلس، قوه‌قضائیه و رئیس سازمان بورس و کارشناسان بورسی، نمی‌توانند این درد بورس را درمان کنند؟ چرا وضعیت عادی نمی‌شود؟!