۶۳۱۷...۰۹۱۹: رئیس سازمان وعده داده بود دامنه نوسان را حذف کند اما همچنان خبری از این موضوع نیست. با توجه به وضعیت نسبتا متعادل بازار بهتر نیست دامنه نوسان حذف شود؟

  ۲۰۶۱...۰۹۱۲: اگر دلار به طور ناگهانی با افت قیمت مواجه شود، ممکن است بازارسهام هم اصلاح بخورد؟ اگر بازار اصلاح شود آیا این اتفاق در مورد سهم‌های دلارمحور رخ می‌دهد یا همه سهم‌ها را با چالش روبه‌رو می‌کند؟

  ۸۸۴۳...۰۹۱۵: با اتفاقاتی که افتاده، سهامداران مستقیم عدالت به سهامداران غیرمستقیم تبدیل شدند و هیچ نقشی هم در مدیریت دارایی خودشان ندارند. سهامداران غیرمستقیم هم به سهامداران مستقیم تبدیل شدند و می‌توانند سهام خود را مدیریت کنند.

  ۱۰۴۳...۰۹۱۲: چگونه متوجه میزان سودهای تقسیمی شرکت‌های بورسی که سهامدار آن هستیم بشویم. گزارش عملکرد این شرکت‌ها را چگونه باید رصد کرد؟

  ۴۴۱۲...۰۹۳۳: لطفا در مورد تغییرات شاخص کل و شاخص هموزن توضیح دهید. چرا برخی اوقات که شاخص کل رشد می‌کند شاخص هموزن صعودی نمی‌شود و حتی ممکن است روند نزولی به خود بگیرد؟

  ۱۵۷۰...۰۹۱۲: وضعیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای بورسی شدن به کجا رسید؟ چند سال است که از ورود این دو باشگاه به بورس صحبت می‌کنند، اما هیچ خبری در این خصوص نیست.

  ۸۸۹۳...۰۹۱۶: درست است که سهامداران بورس در سال ۹۹ خاطرات بدی از این بازار دارند. اما روند رو به رشد شاخص در تیر و مرداد نشان می‌دهد می‌توان به بازگشت بازار امیدوار بود.

  ۷۱۸۹...۰۹۳۵: با توجه به کسری بودجه‌ای که تحلیلگران از آن صحبت می‌کنند، آیا ممکن است دولت برای تامین منابع پولی دست به دامن بازارسهام شود؟ اگر این اتفاق بیفتد، بعد از تامین منابع موردنظر دولت، ممکن است دوباره بازار سقوط کند؟

  ۲۲۷۰...۰۹۱۹: امیدوارم دوباره بورس را تعطیل نکنند. روند صعودی قیمت سهام با توجه به وضعیت نامطلوب اقتصادی و معیشتی می‌تواند بخشی از هزینه‌های تحمیلی ناشی از تورم را برای قشر ضعیف جبران کند. امیدوارم دولت هم به این موضوع دقت داشته باشد و مردم بتوانند اندکی از خط فقر فاصله بگیرند.

  ۷۷۴۱...۰۹۱۵: سهام شرکت‌هایی که تقسیم سود نداشتند را نباید خرید؟ در حال حاضر که بانکی‌ها و خودرویی‌ها اکثرا زیان انباشته دارند و تقسیم سودشان صفر بوده یعنی نمی‌توان روی سوددهی آنها حساب کرد؟