•  6597...0936:‌ صدای ما را به گوش مسوولان برسانید. ما سهامدارانی هستیم که با پیشنهاد و حمایت دولت وارد بازار سرمایه شدیم تا پول‌مان صرف آبادانی کشور شود و از کنار آن سودی هم برده باشیم که نه‌تنها سود نکردیم، بلکه دیگر به دولت و پیشنهادات اقتصادی‌اش هم نمی‌توانیم اعتماد کنیم. امثال من زیادند، ما در حال‌حاضر مال‌باخته محسوب می‌شویم. در این وضعیت اقتصادی دستمان به جایی بند نیست و مسوولان هم انگار نه‌انگار که خودشان ما را وارد این بازی کردند.
  •  0928...0901: بازار سرمایه ظاهرا به کرونا مبتلا شده و کمک متخصصان و تنفس مصنوعی آن را تا حدودی سرپا نگه داشته است. سهامداران دقت کنند با توجه به مشکلاتی که جدیدا برای بورس ایجاد و از تعادل خارج شده، تدابیری همچون عرضه‌های اولیه، پالایشی یکم و ... نیز به تنهایی قادر به مهار این موج عظیم نخواهند بود. به ‌نظر می‌رسد خود سهامداران باید همت کنند و مهارت حرفه‌ای خود را با استفاده از امکانات موجود و شبکه‌های اجتماعی نشان دهند. پیشنهاد می‌شود پویش «سهامدار، سهامت را نگهدار» راه‌بیندازیم و برای حل مشکل و حفظ سرمایه‌های خود تلاش کنیم.
  •  2062...0912: در تابستان اعلام کردند افرادی که سهام عدالت ندارند، می‌توانند به‌زودی صاحب این سهام شوند. من و خانواده‌ام جزو جامانده‌های سهام عدالت هستیم و متاسفانه هیچ خبری در این‌خصوص نیست.
  •  6317...0919: متاسفانه از خرداد که 30درصد سهام عدالتم را برای فروش به بانک ملی واگذار کردم به غیر از 400 هزار تومان، پول دیگری برایم واریز نشده است. چندین‌بار به کارگزاری این بانک مراجعه کردم اما خبری از پول نیست.
  •  5546...0913: وضعیت کارگزاری‌های بورسی اسفبار است. نه به مشکلات سهامداران رسیدگی می‌کنند و نه اینکه پاسخ درستی به مردم می‌دهند. مراجعه حضوری هم فایده‌ای ندارد. سایت و آدرس اینترنتی که برای رفع مشکلات سهامداران اعلام می‌کنند هم یا قطع است، یا هنگ می‌کند.
  •  763...0913: فکر می‌کنم بانک کشاورزی در پرداخت وجوه حاصل از فروش سهام عدالت یکی از کندترین بانک‌هاست. اصلا انگار نه‌انگار مردم از سر نیاز سهام خود را فروخته‌اند و در این وضعیت سخت اقتصادی به پول‌شان احتیاج دارند. 30 درصد سهام عدالتم را 20 خرداد به بانک کشاورزی فروختم اما 500 هزار تومان برایم واریز کردند و هر‌بار که به بانک مراجعه می‌کنم می‌گویند سهامت فروخته نشده است.