•    2007...0916: در ریزش‌های اخیر شاخص وقتی بازار را رصد می‌کردم شاهد این بودم که حقوقی‌ها در حال جمع‌آوری سهام‌ بانکی بودند. حتی برخی از نمادهایی که جذابیت چندانی برای خرید نداشتند مورداستقبال حقوقی‌ها قرارگرفتند تا اینکه وزیر اقتصاد اخیرا خبر از ETF بانکی داد. بیایید بدبین نباشیم و به‌جای ظن رانت اطلاعاتی، به این مساله این‌طور نگاه کنیم که حقوقی‌های بازار چقدر مهارت نیت‌خوانی دارند.
  •   0928...0901: مطالعه تاریخ بازار سرمایه ایران حاکی از نوسانات شدید است. تاخیر فاز مسوولان در عرضه‌ها از هر نوعی که باشد تعادل بورس را به‌هم می‌زند و هیجانات تازه نیز منجر به رزونانس و افزایش دامنه تغییرات می‌شود، این در حالی است که بازار تحت‌تاثیر انتخابات آمریکا با نوسانات شارپی تهدید می‌شود. به همین دلیل درخواست سهامداران از مدیران بورس این است که برای انتخاب هر یک از گزینه‌ها سناریوی مدیریتی مناسب طراحی کنند. نوشدارو بعد از مرگ‌سهراب مدل مدیریتی منسوخ و رایجی است که  معمولا از آن استفاده می‌‌شود.
  •   6645...0912: نمادهایی که از اول شهریور تعلیق بودند، الان که باز شدند چقدر بایداصلاح قیمت بخورند تا به تعادل برسند؟ آیا بازارگردانی شامل این نمادها هم می‌شود؟ اگر سهامی که من خریدم رفع تعلیق شود بعد از چند مدت رشد می‌کند؟
  •   6133...0913: لطفا در مورد عرضه اولیه‌ها به سهامداران اطلاعات بدهید. با توجه به وضعیت بازار آیا صلاح می‌دانید سرمایه‌مان را وارد بورس کنیم؟
  •   2278...0915: زمانی که دولت از مردم خواست تا پول‌شان را وارد بازار سرمایه کنند، به آنها کم‌تجربه یا تازه‌وارد نمی‌گفت. الان که پول مردم در بورس با ریزش‌70‌درصدی مواجه شده همه تقصیرها را گردن مردم و تازه‌وارد‌ها می‌اندازند. مگر قبل از عید مسوولان نمی‌دانستند که این مردم تجربه سرمایه‌گذاری در بورس را ندارند؟
  •   5542...0912: در خردادماه بسیاری از کارشناسان اعلام کردند که بازار دلار و طلا جای رشد بیشتری ندارند، بنابراین بورس بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری است. خب همه این پیش‌بینی‌ها برعکس شد و بازارهای مالی موازی رشد چشمگیری کردند و نتیجه‌اش خروج سهامداران از بازار سرمایه شد.