۰۹۲۸...۰۹۰۱:  بررسی نمودار سهامداران در بازار سرمایه ایران،‌ حاکی از دو قطبی بودن سهامداران است. یک قطب با تعداد محدود و سرمایه هنگفت، مهارت فنی بالا و با دسترسی به رانت اطلاعات و حتی دارای قدرت لابی گری و قطب دیگر با تعداد کثیر، سرمایه‌های خرد، بدون مهارت، اطلاعات ناقص و حتی پرهیجان که تحت تاثیر عوامل مختلف وارد بورس شدند. شرایط سیاسی و اقتصادی کشور طوری است که ریسک بورس را بالا برده، طوری که قابل مقایسه با بازار‌های دیگر نیست. با توجه به شرایط موجود و برای پایین آوردن هیجان و ریسک بازار، به‌نظر می‌رسد کاهش دامنه نوسان روزانه امری مطلوب باشد. نوسانات بورس سهام ایران، مهلک و باعث خدشه بر اعتبار مسوولان و سلب اعتماد مردم می‌شود.

 ۰۹۳۱...۰۹۳۰: از این طریق می‌خواستم از مدیران فهیم شرکت کویر تشکر و قدردانی کنم. این شرکت پورتال امور سهامداران خود را به درگاه پرداخت الکترونیکی مجهز کرده که تا دیروز مهلت داشت. این به این معنی است که برای واریز حق تقدم دیگر نیازی نبود در این اوضاع و احوال کرونایی برای ساعت‌ها توی بانک معطل بشی. این به این معنا بود که بسیاری از رفت و آمدها برای رفتن به بانک حذف شد. این به این معناست که در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل هم می‌توانستیم پرداخت داشته باشیم. خداوند رحمت کند گذشتگان مدیران این شرکت را و به این شرکت خیر و برکت عطا فرماید. ما سهامداران این موارد را درک می‌کنیم و دعاگویشان هستیم. لطفا در صورت صلاح پیام مرا پخش کنید که اولا به گوش مدیران شرکت برسد و دوم اینکه بقیه شرکت‌ها هم به این روش ترغیب شوند. بسیار عالی خواهد شد اگر بقیه شرکت‌ها هم به این طرح بپیوندند. با تشکر

۷۵۲۱...۰۹۱۷: این داستان حد ضرر مشخص کردن در سهامی که بیش از یک ماه قفل هست و حدود ۵۰ درصد ریزش داشته چگونه است، هیچ راه در رویی برایت باقی نگذاشته!! نهاد ناظر هم هیچ دخالتی نمی‌کند.چه باید کرد...در سهام (وملی)