•  8906...0912: از خردادماه هیچ دریافتی از سهام عدالت نداشتم. بیشتر از 6 ماه است که 30 درصد سهام عدالتم را از طریق بانک آزاد کردم و تنها 2 میلیون تومان در خردادماه به حسابم واریز کرده‌اند. باوجود تماس‌های مکرری که با بانک می‌گیرم هیچ جواب قانع‌کننده‌ای به من نمی‌دهند. فقط می‌گویند هروقت که مدیریت اجازه بدهد واریز می‌کنیم یا هنوز فروش نرفته؛ حرف‌هایشان یکی نیست. موضوع اینجاست که اگر نیاز نداشتم آن بخش از سهامم را آزاد نمی‌کردم. به پول نقد فوری نیاز داشتم. اما الان بیشتر از 6 ماه می‌گذرد و فقط 2میلیون تومان دریافت کردم و نمی‌دانم برای اخذ مابقی پول باید چه کار کنم.
  •  6623...0918: اواسط تیرماه 30 درصد ازسهام عدالتم را فروختم اما تنها 800 هزارتومان برایم واریز کردند. چند بار به بانک کشاورزی مراجعه کردم اما کسی جوابم را نمی‌دهد. با شماره تلفنی که وزیر اقتصاد هم اعلام کرده بود تماس گرفتم اما فایده‌ای ندارد.
  •  8854...0919: کسانی که با رشد بورس مخالف بودند و تمام تلاش خود را برای زمین زدن بورس انجام دادند چرا در مورد دلار 30 هزارتومانی و سکه 14 میلیونی اظهارنظر نمی‌کنند؟ آیا وقتی بورس با ریزش قیمت‌ها مواجه شد، قیمت خانه، ماشین و... هم پایین آمد؟ آنها که تورم موجود را نتیجه رشد بورس می‌دانستند الان باید جواب مردم و سرمایه‌شان را بدهند.
  •  0928...0901: برای تحقق جریان نقدینگی به سمت بازار سرمایه، گذشته از اینکه جاده‌ای هموار و سرعت‌گیر لازم است همچنین فضای روانی سالم نیز ضروری است. اخباری که از عرضه سهام عدالت منتشر می‌شود نفس سهامداران را در سینه حبس می‌کند و هر وقت بازار جان می‌گیرد با عرضه آن شاخص را پایین می‌کشند.
  •  1137...0919: نمادهای لپارس و لخانه در یک ماه و نیم گذشته تقریبا همیشه صف فروش و فاقد خریدار بوده‌اند. پس چرا گره معاملاتی آنها توسط بورس باز نمی‌شود. در این دو نماد در بعضی روزها حتی یک معامله هم انجام نشده است.