مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا گفت:با برنامه‌ریزی که در مجموعه ایرانگردی و جهانگردی برای اجرای تورهای بوم‌گردی صورت گرفته قرار شده در چند منطقه به‌صورت پایلوت این روش را عملیاتی ‌کنیم. جذب گردشگر خارجی یکی از راه‌های درآمدزایی و همین طور تغییر نگرش مردم دنیا به ایران است که می‌تواند حتی در معادلات دیپلماتیک کشورها اثرگذار باشد بنابراین، توجه به این بخش بسیار مهم است.

آذروش یادآور شد: موضوع تحریم‌های برخی کشورهای متخاصم مساله تازه‌ای برای اقتصاد کشور نیست. بنابراین سعی ما بر این بود که قبل از اقدام ترامپ برای خروج از برجام، برنامه‌ریزی مجموعه خود را برای این روزها انجام دهیم.وی افزود: ابتدا سعی کردیم ساختارهای درون سازمانی خود را تقویت و انضباط مالی را بر مجموعه حاکم کنیم. از طرف دیگر سیاست خروج از بنگاهداری و واگذاری شرکت‌ها به بخش خصوصی، به نوبه خود یک اقدام مفید برای بی اثر کردن تحریم‌ها است. آذروش تاکید کرد: در دوران تحریم، بخش خصوصی و به‌ویژه شرکت‌های کوچک کمترین میزان ضرر و زیان ناشی از آن را متحمل می‌شوند. این دوران فرصت بسیار ارزشمندی است تا بخش‌های مختلف دولت تصدی‌گری را رها کرده و آن را به بخش‌خصوصی واگذار کنند.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا ادامه داد: البته با توجه به شرایط اقتصادی کشور و فشار تحریم‌ها طبیعی است در روند واردات و صادرات با مشکل روبه‌رو‌ می‌شویم که این امر می‌تواند در فعالیت‌های شرکت ما نیز اثر‌گذار باشد. بدون شک اقتصاد پویای کشورها وابسته به حضور در عرصه داد‌و‌ستد جهانی است. در هر حال باید بنگاه‌های اقتصادی بتوانند قدرت تجاری خود را در کشورهای منطقه بالا ببرند. سعی مجموعه ما هم بر این است تا با به کار‌گیری نیروهای متخصص در این زمینه بتوانیم کشورهای هدف خود در منطقه را برای داد‌و‌ستد درست انتخاب کنیم.

بر اساس این گزارش، شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا در سال ۱۳۸۵ به‌عنوان یکی از هلدینگ‌های صندوق بازنشستگی کشوری شروع به فعالیت کرده و اکنون با گذشت بیش از یک دهه از زمان شروع فعالیت خود توانسته است با به‌کارگیری نیروهای متخصص و امکانات موجود و برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و درازمدت به یکی از بزرگ‌ترین‌ هلدینگ‌های این صندوق تبدیل شود.