رقابت خودرو و فولاد برای صدرنشینی

گروه صنعتی ایران‌خودرو با ثبت معامله ۴‌هزار و  ۵۰۰ دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ دستی و هایما S۸ به ارزش نزدیک به ۱۶۰۲‌میلیارد‌تومان در رتبه نخست ایستاد. فولادمبارکه اصفهان با فروش ۱۰۰‌هزار‌تن تختال SM به ارزش بیش از ۱۵۰۸‌میلیارد‌تومان، دوم شد.

ملی صنایع‌مس ایران با فروش ۴‌هزار و ۲۴۲‌تن مس کاتد، سولفور مولیبدن و کنسانتره فلزات گرانبها به ارزش نزدیک به ۱۴۰۲‌میلیارد‌تومان، سوم شد. مجتمع صنعتی آرین پارس موتور با ثبت معامله ۵۰۲ دستگاه لاماری ایما به ارزش بیش از ۷۴۲‌میلیارد‌تومان در رتبه چهارم ایستاد.

فولاد هرمزگان جنوب با ثبت معامله ۴۰‌هزار‌تن تختال C به ارزش بیش از ۷۱۰‌میلیارد‌تومان پنجم شد.

پالایش نفت اصفهان ۶۰‌هزار و ۱۰۰‌تن وکیوم‌باتوم، لوب‌کات سبک و آروماتیک سنگین را به ارزش بیش از ۶۳۰‌میلیارد‌تومان فروخت و ششم شد.

ذوب‌آهن اصفهان با فروش ۳۳‌هزار و ۲۴۵‌تن شمش بلوم، تیرآهن، میلگرد و ریل به ارزش نزدیک ۵۹۴‌میلیارد‌تومان هفتم شد. سنگ‌آهن گهرزمین با ثبت معامله ۱۶۰‌هزار‌تن گندله و کنسانتره سنگ‌آهن به ارزش نزدیک به ۵۲۶‌میلیارد‌تومان، هشتم شد.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با فروش ۱۲۵‌هزار‌تن گندله و کنسانتره سنگ‌آهن و شمش بلوم به ارزش بیش از ۴۶۶‌میلیارد‌تومان در رتبه نهم ایستاد. پتروشیمی تندگویان نیز با ثبت معامله ۱۴‌هزار و ۱۶‌تن پلی‌اتیلن ترفتالات نساجی و بطری و نخ پلی‌استر در گریدهای مختلف و ثبت ارزش بیش از ۴۵۴‌میلیارد‌تومان دهم شد.