«مای‌لیدی» پیشرو در میان برند‌های ایرانی

 قراری است برای تشخیص زودهنگام سرطان پستان

«قرار در آینه» و «صورتی فکر کنیم» دو کارزار شاخص و ادامه‌دار مای‌لیدی هستند که در سال‌های گذشته برای آگاهی‌بخشی و تشخیص زود هنگام سرطان پستان شکل گرفتند. در سراسر دنیا در ماه اکتبر «روبان صورتی» به نشانه آگاهی بخشی نسبت به سرطان پستان که شایع‌ترین سرطان در زنان است، به اهتزاز در می‌آید. این روبان صورتی به عنوان سمبل این ماه می‌گوید که هر کسی باید به سهم خودش تلاش کند تا با پیش‌آگاهی، اقدامات اولیه و تشخیص زود هنگام بیماری، مقابل آن بایستد. مای‌لیدی از سال ۹۸ و با همراهی موسسه خیریه بهنام دهش‌پور این کارزارها را برای افزایش آگاهی و تشخیص زودهنگام سرطان پستان پیش می‌برد.

زنان ایرانی بر فراز بام ایران

یکی دیگر از کمپین‌های تاثیرگذار و پربازخورد مای‌لیدی در سال‌های گذشته، همراهی با «نگار سماک‌نژاد» چهره شناخته شده و فعال ورزش‌های استقامتی و دونده موفق ایرانی بوده‌ که یک پیام مشخص برای زنان ایران داشت: «پیداشو»، از پشت عادت، روزمرگی و تکرار، بیرون بیا و پیداشو، پیدا کن، جستجوگر باش و چشم در بلندترین قله آرزوها و خواسته‌های واقعی‌ات، در مسیری که به تو هویت و اصالت می‌بخشد قدم بگذار؛ درست همان گونه که نگار سماک نژاد با همیاری مای‌لیدی برای صعود به دماوند عزیز اقدام کرده است. در این کمپین مای‌لیدی در راستای فعالیت‌های حمایتی و مسئولیت مدنی خود، تعداد زیادی بیلبورد را با تصویر زنی دونده در مسیر دماوند در نقاط مختلف شهر اکران کرد.

 به روایت آنان که پیدا شدند

«قصه کسانی که در جریان زندگی به لحظه‌های خود نور می‌تابانند»؛ این خلاصه‌ای از یکی از آخرین رویدادهای مای‌لیدی است:

«رویداد پیداشو» که این برند همسو با ماموریت خود برای توانمندسازی زنان، در تاریخ سوم تیر ۱۴۰۱ برگزار کرد. «پیداشو» برگرفته از شعار مای‌لیدی است که با هدف آشکارسازی حضور زنان، تلاش می‌کند دنیا را از مسئولیت و باری که بر دوش زنان بوده و هست آگاه کند و در راستای ساختن جامعه‌ای متوازن که در آن بر توانمندی‌های زنان نور تابیده می‌شود، حامی و همراه آن‌ها باشد. این رویداد به سخنان زنانی اختصاص داشت که در مسیر خود شکوفا شدند و به قله‌های زندگی خودشان صعود کردند؛ داستان کسانی که به لحظاتشان نور تابانده‌اند و در این رویداد تجربه و موفقیت‌هایشان را با مخاطب به اشتراک گذاشتند. این رویداد قرار است به طور مستمر توسط مای‌لیدی به عنوان بستری برای روایت داستان پیدا شدن زنان برگزار شود.

تکنولوژی در خدمت سلامت

با پررنگ‌تر شدن هرروزه تکنولوژی و اینترنت در زندگی روزمره، برندهای بزرگ دنیا هم تلاش می‌کنند با ارائه  راهکارهای تکنولوژی‌محور در راستای ماموریتشان به مصرف‌کننده خدمت‌رسانی کنند؛ برند مای‌لیدی هم از این جریان مستثنی نیست. حمایت و همراهی مای‌لیدی با اپلیکیشن «هرلایف» یا همان برنامه پایش پریود یکی دیگر از اقدامات مای‌لیدی در جهت آموزش‌ و آگاهی‌بخشی برای رسیدن به سبک سلامت زندگی از طریق راهکاری بر پایه تکنولوژی است. همکاری مای‌لیدی و هرلایف همسو با کارزار پیداشو و برای ارتقای سلامت زنان، در بهار ۱۴۰۱  از سوی این برند اعلام شد.

علاوه‌براین‌ها از دیگر اقدامات رو به جلو برند مای‌لیدی می‌توان به حضور و همراهی با زنان ایرانی در استادیوم آزادی و در تبلیغات دور زمین در جهت آگاهی‌بخشی برای مقابله با سرطان پستان اشاره کرد.

با چنین پیشینه‌ای از سوابق خدمات‌دهی، فرهنگ‌سازی، آموزش‌محوری و همچنین مسئولیت اجتماعی، مای‌لیدی باردیگر وارد مرحله‌ای تازه از عمل به رسالت خود شده است؛ محصول اولترا یا همان نوار نازک که حاصل حدود ۳۰ ماه نظرخواهی از مصرف‌کنندگان، پژوهش و بررسی است، در نهایت با مدرن‌ترین فناوری و باکیفیت‌ترین مواد اولیه به مرحله ساخت و تولید رسیده و حالا وارد بازار شده‌است. این محصول گام بلند دیگری از زرین رویا و مای‌لیدی در راستای امنیت و آرامش خیال زنان است؛ نوع تازه‌ای از نوار بهداشتی که نه تنها کیفیتی در سطح اول دنیا دارد که با قیمت مناسب و حدود یک سوم محصولات خارجی مشابه به بازار عرضه شده و در دسترس همگان قرار گرفته است.