معرفی برترین‌های هفته در بورس‌کالا

فولاد مبارکه با ثبت معامله ۲۱۲‌هزار و ۴۱۰تن تختال، ورق‌سرد، ورق سرد خودرو، ورق سرد لوازم‌خانگی، ورق قلع‌اندود و ورق گرم خودرو به ارزش نزدیک به ۳‌هزار و ۸۴۵میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

ملی صنایع مس ایران با فروش ۵‌هزار و ۲۲۰تن مس کاتد، مس کم‌عیار، سولفور مولیبدن و کنسانتره فلزات گرانبها با ارزش نزدیک به‌ هزار و ۱۵۷میلیارد تومان، دوم شد و این جایگاه را برای دومین هفته متوالی حفظ کرد.

فولاد هرمزگان جنوب با فروش ۴۰‌هزار تن تختال به ارزش بیش از ۵۵۸میلیارد تومان، سوم شد.

پتروشیمی تندگویان با ثبت معامله ۱۲‌هزار و ۷۸۲تن پلی‌اتیلن ترفتالات بطری و نساجی و نخ پلی‌استر در گریدهای مختلف به ارزش بیش از ۴۷۶میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

پالایش نفت تهران (تندگویان) با ثبت معامله ۲۹‌هزار و ۹۲۰تن گوگرد گرانوله، لوب‌کات سبک و سنگین و وکیوم‌باتوم به ارزش بیش از ۴۶۱میلیارد تومان پنجم شد.

فولاد خوزستان ۳۷‌هزار و ۵۰۰تن آهن اسفنجی، تختال و شمش بلوم را به ارزش ۴۴۸میلیارد تومان فروخت و ششم شد.

ذوب‌آهن اصفهان با فروش ۲۵‌هزار و ۴۸۵تن تیرآهن و میلگرد به ارزش بیش از ۴۱۷میلیارد تومان هفتم شد.

معدنی و صنعتی چادرملو با فروش ۵۵‌هزار تن شمش بلوم، کنسانتره و گندله سنگ‌آهن به ارزش نزدیک به ۳۳۹میلیارد تومان در جایگاه هشتم قرار گرفت.

مجتمع سنگ‌آهن سنگان با ثبت معامله ۲۰۰‌هزار تن سنگ‌آهن دانه‌بندی‌شده به ارزش نزدیک به ۳۲۲میلیارد تومان، نهم شد.

پتروشیمی بندر امام با فروش ۹‌هزار و ۳۵۱تن پلی‌وینیل کلراید، پلی‌اتیلن سبک و سنگین، زایلین، بنزن و استایرن‌بوتادین به ارزش بیش از ۳۰۳میلیارد تومان در رتبه دهم ایستاد.