29 (3) copy

وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: بابت تلاش‌‌های انجام شده، سلام و خدا قوت ما را به مدیران زیرمجموعه و کارکنان استان برسانید، ان‌شاءالله در فرصت دیگری با همه خانواده اقتصاد و دارایی در خراسان جنوبی مستقیم صحبت خواهیم کرد. خاندوزی عنوان کرد: عملکرد سال ۱۴۰۱ سرلوحه ارزیابی‌‌های وزارت است تا بدانیم به لحاظ مدیریتی کدام‌یک از استان‌ها بهتر عمل می‌کنند.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های تابعه گفت: در جایی که به نقطه‌‌ای می‌‌رسید که نیاز به مذاکره در رأس دستگاه‌ها یا وزارتخانه‌ها است موارد را در جلسات شورای هماهنگی مدیران تابعه مطرح و مشکلات را به شکل ویژه‌‌ای به ما برسانید.

خاندوزی با بیان اینکه مسائلی وجود دارد که از سفر قبلی رئیس‌جمهور تاکنون همچنان گره آن باز نشده است، ادامه داد: به هر حال ابزار حل و فصل این مشکلات در میز هیات دولت است لذا درخواست داریم این موارد را مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان به شکل ویژه برای بنده ارسال کند، چرا که حل این موارد اثر مثبت بر جامعه می‌‌گذارد. وزیر امور اقتصادی و دارایی اضافه کرد: نمونه این مشکلات که امروز در حاشیه جلسه دیدار با فعالان اقتصادی خراسان جنوبی مطرح شد مشکل اتحادیه مرزنشینان استان بود که از سال ۹۵ لاینحل باقی مانده است و باید آن را پیگیری کنیم. وی درباره مساله مطرح شده از سوی مدیران استان درباره عدم انتقال پرونده‌های مالیاتی معادن به استان محل فعالیت هم گفت: سازمان امور مالیاتی ظرف ۱۰ روز آینده این موضوع را تعیین تکلیف کند و ان‌شاءالله خبرهای خوشی برای خراسان جنوبی در این حوزه داشته باشیم. خاندوزی در پایان عنوان کرد: امیدوارم با همتی که دارید شاهد این باشیم که شاخص‌‌های عملکردی این استان بهتر از قبل رشد پیدا کند و به عنوان استان نمونه، خراسان جنوبی را در صدر دستگاه‌های وزارت معرفی کنیم.