به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، تهرانفر در ابتدای این نشست در جمع همکاران بانک کارآفرین تصریح کرد: آقای کریمی فردی خوشنام و توانمند در سیستم بانکی است و بنده افتخار همکاری نزدیک با ایشان در بانک اقتصاد نوین و سپس در امور مختلف بانک مرکزی را داشته‌ام. امیدواریم با توجه به سابقه کاری و با استفاده از تجربیات وی، پیشرفت‌های خوبی در بخش‌های مختلف بانک به‌دست آوریم.مدیرعامل بانک کارآفرین در بخش دیگری از سخنانش با تبیین وضعیت اقتصادی کشور تصریح کرد: در شرایط خاص اقتصادی به سر می‌بریم و بانک‌های کشور نیز متاثر از این وضعیت و مشکلات حاکم بر اقتصاد کشور هستند.

وی افزود: به‌رغم همه محدودیت‌ها و مشکلاتی که برای سیستم بانکی به وجود آمده است، خوشبختانه بانک کارآفرین وضعیت رو به بهبود و رو به پیشرفتی را شاهد است که با تلاش و همت جمعی همه همکاران بانک در وضعیت مطلوب‌تری هم قرار خواهد گرفت. بنابراین برای استفاده مطلوب و بهینه از تهدیدات، باید شناخت لازم را از شرایط موجود به دست آوریم تا بتوانیم برنامه‌ریزی‌های متناسب و صحیح با این وضعیت ارائه دهیم.

وی همچنین افزود: از تمامی همکاران بانک ستاد و شعب درخواست می‌کنم که با هوشمندی وضعیت موجود را رصد کرده و از جزئیات قوانین و برنامه‌های ابلاغی به خوبی مطلع شوند. همچنین پیشنهادها و نظرات خود را برای بهبود عملکرد کلی بانک ارائه دهند تا ان‌شاءالله بانک همچون گذشته در مسیر رشد و تعالی قرار گیرد. بر اساس این گزارش، افشین کریمی معاون جدید مدیرعامل در امور اجرایی در سخنانی با ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده بانک کارآفرین گفت: از سال ۸۳ تا کنون عضو کوچکی از شبکه بانکی هستم و پیش از این در بانک‌های اقتصاد نوین و پارسیان مشغول به خدمت بوده‌ام. خوشبختانه در حال حاضر این فرصت برای بنده فراهم شده است که در کنار دوستان و همکاران بانک کارآفرین باشم و در کنار یکدیگر در جهت پیشبرد اهداف بانک گام برداریم.

وی افزود: بانک کارآفرین بانکی خوب و خوشنام در صنعت بانکداری کشور محسوب می‌شود و در مقایسه با بانک‌های دیگر، بانکی چابک و البته قانونمدار است. امیدوارم در شرایط دشوار حاکم بر اقتصاد کشور، با همین ویژگی از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم. معاون مدیرعامل در امور اجرایی افزود: با توجه به ویژگی‌های بانک کارآفرین، باید از فرصت‌ها به خوبی استفاده کرد و تغییرات متناسب با خواست و توقعات مشتریان را در سیستم ایجاد کرد تا ان‌شاءالله بانک در مسیر خوبی قرار بگیرد. وی تصریح کرد: به نظر بنده باید در تمامی بخش‌ها به‌ویژه مدیریت فناوری اطلاعات تغییرات بهینه‌ای انجام پذیرد تا بتوانیم خدمات مورد نیاز مشتریان را ارائه دهیم.