بیمه سالمندان در آمریکا

مدیکر به‌عنوان یک بیمه اجتماعی ریسک مالی مرتبط با بیماری‌ها را در جامعه پخش می‌کند تا فشار کمتری به افراد جامعه وارد شود. پیش‌بینی می‌شود مخارج کلی مدیکر از ۵۲۳ میلیارد دلار در ۲۰۱۰ به ۹۳۲ میلیارد دلار تا ۲۰۲۰ برسد. با افزایش جمعیت افراد مسن در آمریکا این هزینه بیشتر نیز خواهد شد و برای دولت چالشی بزرگ است. اما با این حال می‌توان گفت مدیکر برای افراد سالخورده برنامه مناسبی است و از آنها حمایت لازم را می‌کند. رابرت اسپیکنال، کارگزار صندوق کارمندان و مشاور مرکز بیمه اعضای نوار ویرجینیا ایالت ویرجینیا گفت: «اگر من بیمه درمانی را بر اساس سن خود در اوایل دهه ۶۰ بپردازم، رقم آن بسیار نجومی است. اگر من یکی از این افراد باشم، نمی‌توانم صبر کنم تا به ۶۵ سال برسم؛ زیرا مدیکر به شدت توسط دولت فدرال یارانه می‌گیرد و بسیار ارزان‌تر از بیمه خصوصی است.» افرادی که در شصت سالگی به سر می‌برند باتوجه به هزینه‌های احتمالی‌ای که صرف درمان خود می‌کنند، به این فکر می‌افتند که سراغ مدیکر بروند و به جمعیت شصت میلیونی آن بپیوندند. اما هر فردی نیاز دارد که درخصوص مدیکر بیشتر اطلاع پیدا کند تا هزینه اضافی‌ای را در آینده متحمل نشود.

به‌عنوان مثال مدیکر محدودیت پرداختی برای یک خدمت خاص ندارد. مثلا اگر طول درمان زیاد شد و فرد قصد داشت بیشتر در بیمارستان بماند یا چند مرتبه شیمی‌درمانی انجام دهد.  مدیکر البته قوانینی برای زمان ثبت‌نام خود را دارد. برای ثبت نام در مدیکر، یک پنجره هفت ماه دارید که سه ماه قبل از تولد ۶۵ سالگی آغاز می‌شود. اگر در آن پنجره ثبت نام نکنید، ممکن است برای همیشه به دنبال هزینه‌های بالاتر برای درمان و از طرفی گزینه‌های کمتری باشید. راه‌های ثبت نام مدیکر Medicare.gov و اداره تامین اجتماعی (SocialSecurance.gov) هستند. در بین گزینه‌های مختلفی که درخصوص مدیکر وجود دارد برخی از آنها را باید از بیمه خصوصی خریداری کرد، برخی از طریق دولت فدرال و بعضی از آنها ترکیبی از هر دو.

ضمنامدیکر‌ها مراقبت‌های طولانی را شامل نمی‌شوند. مراقبت‌های طولانی عبارتند از: کمک به کارهای شخصی مانند حمام کردن، لباس پوشیدن، غذا خوردن، داخل و خارج شدن از رختخواب یا صندلی، حرکت در اطراف و استفاده از حمام است. مدیکر هزینه این خدمات را پرداخت نمی‌کند. ۷۰ درصد این احتمال وجود دارد که کسی که امروز ۶۵ سال دارد در سال‌های باقی‌مانده خود به خدمات مراقبت طولانی‌مدت نیاز داشته باشد.