ثبت درخواست برای چکاپ، سرویس و تعویض قطعات مصرفی، به‌‌‌‌شکل آنلاین انجام می‌شود و پشتیبانی و ضمانت کارنامه را به همراه دارد. هژیر مفاخری، مدیر عملیات کارنامه، هدف از راه‌‌‌‌اندازی سرویس‌‌‌‌های جدید این مجموعه را سهولت بیشتر مشتریان و پاسخ به یکی از نیازهای اصلی بازار خدمات خودرو برشمرد و افزود: «مشکلات عدیده‌‌‌‌ای همچون ترافیک درون‌شهری، کمبود نیروی ماهر، قطعات بی‌‌‌‌کیفیت و نبود شفافیت قیمتی، یک چکاپ ساده و دوره‌‌‌‌ای خودرو را پیچیده‌‌‌‌تر کرده است.» سرویس جدید کارنامه این امکان را به مشتریان می‌دهد تا بدون اتلاف وقت برای یافتن یا رفتن به تعمیرگاه یا خرید قطعات، همه خدمات موردنیاز برای سرویس‌‌‌‌ دوره‌‌‌‌ای خودروی خود را، درب منزل یا محل کار خود دریافت کنند. او ادامه داد: «در سرویس دوره‌‌‌‌ای در محل کارنامه، تعویض لوازم مصرفی مانند روغن موتور، فیلتر روغن، فیلتر هوا، صافی بنزین، شمع و وایر، لنت‌‌‌‌های ترمز جلو و... انجام می‌شود. این سرویس محدود به تعویض قطعات مصرفی نیست و چکاپ خودرو، شامل بررسی عملکرد کلی موتور، تسمه‌‌‌‌ها، سیستم تعلیق و فرمان، تست باتری و دینام، دسته موتورها و … را نیز در بر می‌گیرد.»

مدیر عملیات کارنامه با اشاره به تجربه خوب مشتریان در استفاده از سرویس‌‌‌‌های جدید، این رضایت را حاصل نگاه تخصصی کارنامه به بازار خدمات خودرو دانست که بعد از تجربه‌‌‌‌های موفق کارشناسی خودرو و دستیار معاملات، این بار به سراغ سرویس‌‌‌‌های جدید رفته است.

مفاخری در ادامه اضافه کرد: «سرویس دوره‌‌‌‌ای علاوه بر صرفه‌‌‌‌جویی در زمان و انرژی مشتریان، مزیت‌‌‌‌های دیگری نیز دارد. این سرویس‌‌‌‌ها با ضمانت سه ماهه یا ۱۰۰۰ کیلومتر ارائه و همه لوازم مصرفی نیز اصل و متناسب با استاندارد خودروسازها ارائه می‌شود. استفاده از کارشناسان ماهر و باسابقه، قیمت اقتصادی و ارائه فاکتورِ لوازم مصرفی، از دیگر ویژگی‌‌‌‌های متمایز این سرویس محسوب می‌شود.»

مدیر عملیات کارنامه در پایان ابراز امیدواری کرد، سرویس جدید کارنامه پاسخگوی یکی از نیازهای اساسی بازار خدمات خودرو باشد و در ادامه مسیر سرویس‌‌‌‌های دیگری در کارنامه راه‌‌‌‌اندازی شود.