هاب ویژه مک‌بوک‌ها

Chocolate Hub ۲ یک دستگاه کوچک است که داخل جیب جا می‌گیرد و شامل تمام اتصالاتی است که یک کاربر لپ‌تاپ اپل ممکن است از آنها استفاده کند مانند USB و HDMI. این دستگاه همچنین به یک پد شارژر داخلی Qi مجهز است که می‌تواند برای دستگاه‌هایی همچون آی‌فون ۸، آی‌فون ۸ پلاس یا آی‌فون ۱۰ کارآیی داشته باشد.

آخرین سری نوت‌بوک‌های اپل به خروجی USB-C مجهز هستند که معمولا با بیشتر لوازم جانبی کنونی سازگاری ندارد و برای اتصال آن با بیشتر وسایل، باید از دانگل تبدیل‌کننده استفاده کرد. اما Chocolate Hub ۲ همه چیز را یکجا و در ابعاد سبک و کم‌حجم دارد. این وسیله، ظاهری شبیه به مدل قبلی خود- Chocolate Hub- دارد و عملکرد آن نیز مشابه است، اما به لطف به‌روز‌رسانی‌های انجام گرفته روی این مدل، قدرتمند‌تر از مدل قبلی خود عرضه شده است.

چیپست جدیدی که داخل این مدل قرار گرفته به کاربر این امکان را می‌دهد که دستگاه خود را سریع‌تر شارژ کرده و ثبات آن را افزایش می‌دهد. به علاوه، اتصال‌های قدرتمندی که این دستگاه ارائه می‌دهد، اکثر مشکلات شایع مرتبط با خروجی‌های یو‌اس‌بی را برطرف می‌کند. اتصال‌دهنده HDMI هم ارتقا یافته و حالا از ورودی و خروجی ۴K نیز پشتیبانی می‌کند. شارژر Qi تعبیه شده در این محصول نیز از آخرین استانداردهای اپل بهره برده است.

Chocolate Hub ۲ از دو خروجی یو‌اس‌بی ۳، یک خروجی HDMI، یک SD card خوان و خروجی USB-C بهره برده است که برای شارژ استفاده می‌شود. این وسیله، تنها هاب مجهز به USB-C است که همراه با قابلیت‌هایی نظیر شارژ بدون سیم در بازار وجود دارد. بدنه این وسیله از آلومینیوم آنودایز شده است و به همین دلیل بسیار محکم و قدرتمند است. پنل‌های بالایی و پایینی دستگاه از جنس پلاستیکی است که دستگاه را در برابر ضربه محافظت می‌کند.

از آنجا که این هاب ابعاد کوچکی دارد، به راحتی در کیف لپ‌تاپ یا حتی جیب شلوار جین شما جا خواهد شد. این محصول ۸۹ دلاری از طریق وب‌سایت Indegogog – وب‌سایت جذب سرمایه برای پروژه‌های سرمایه‌گذاری جمعی- برای فروش عرضه شده و تا‌کنون بیش از هدف تعیین‌شده، سرمایه جمع‌آوری کرده است. Chocolate Hub ۲ از ماه ژانویه برای مشتریان ارسال خواهد شد.